איסטרוניקס תפיץ בישראל את Nordic Semiconductor

3 יולי, 2023

חתמה על הסכם הפצה הכולל את כל המוצרים של נורדיק: רכיבי קישוריות IoT וכל הטכנולוגיות האלחוטיות קצרות הטווח מ-Bluetooth ועד Wi-Fi, קושחות (firmware), כלי פיתוח ותכנוני ייחוס

חברת איסטרוניקס (Eastronics) חתמה על הסכם הפצה ונציגות בישראל עם חברת Nordic Semiconductor הנורווגית, המתמחה בפיתוח וייצור (במודל Fabless) של שבבי תקשורת אלחוטית לטווח קצר, דוגמת Wi-Fi, Bluetooth וכדומה, וכלי פיתוח ותכנוני ייחוס עבור השבבים. במסגרת ההסכם, איסטרוניקס תספק את כל קווי המוצר של Nordic, הכוללים Bluetooth LE, Zigbee , Matter ועוד, חומרת קישוריות IoT סלולרית אלחוטית מרובת פרוטוקולים, קישוריות Wi-Fi, פתרונות אלחוטיים לטווח קצר, קושחות (firmware), כלי פיתוח ותכנוני ייחוס.

בהם: מודול SiP בהספק נמוך מדגם nRF9160 הכולל מודמי LTE-M/NB-IoT וGNSS. רכיב SoC מדגם nRF5340 הכולל שני מעבדי Arm Cortex-M33 וקישוריות אלחוטית מרובת פרוטוקולים בתדר 2.4GHz, ורכיב Wi-Fi 6 נלווה (companion IC) מדגם nRF7002, המספק קישוריות Wi-Fi בהספק נמוך גם בתדר 2.4GHz וגם בתדר 5GHz.

חברת Nordic Semiconductor הוקמה בשנת 1983 מעסיקה כיום כ-1,300 עובדים.מנהל מכירות נורדיק ב-EMEA, תומס פייג', אמר שישראל היא מדינה עם פוטנציאל עצום ליישומים בטכנולוגיית IoT, "מרפואה ותעשייה, הבית חכם, תקשורת ואפילו מכשירים לבישים". מנהל קבוצת הפתרונות המשובצים (Embedded) באיסטרוניקס, דורון איתן, אמר שצוות המהנדסים של איסטרוניקס יספק ללקוחות תמיכה טכנית, "מהשלב המוקדם של פיתוח הפרוייקט ועד לסיומו ומעבר לייצור".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: איסטרוניקס , נורדיק