תמיר זיו מונה למנכ"ל חברת ניר-אור

3 יולי, 2023

החברה, המשתייכת לקבוצת אימקו, מתמחה במערכות אלקטרו-אופטיות וניהול הספק צבאיות ומספקת את מערכות ניהול הווידאו לרכבי הנמ"ר והאיתן של צה"ל. זיו היה מנכ"ל אמישראגז סולאר ותאת טכנולוגיות

חברת ניר-אור (Nir-Or), המתמחה בפיתוח וייצור של מערכות אלקטרו-אופטיות וניהול הספק עבור  יישומים צבאיים, הודיעה על מינויו של תמיר זיו למנכ"ל החברה. 

ניר-אור, חברה-בת של אימקו תעשיות (IMCO), מפתחת ומייצרת צגים ומחשבים מוקשחים, מערכות וידאו ויישומי בקרה, מערכות בקרה וניהול הספק ופתרונות אלקטרוניים מותאמים. בין היתר, ניר-אור מספקת את מערכות ניהול הווידאו מתוצרתה לרכבי הקרב המשוריינים של צה"ל, נמ"ר ואיתן. לניר-אור יש חברה-אחות, ADT, המייצרת מערכות אלקטרו-אופטיות צבאיות, וחברת-בת בהודו (מחזיקה בכ-49%) DiSco of India.

בתפקידו האחרון, בין 2019-2023 שימש זיו (52) כמנכ"ל אמישראגז סולאר, חברת בת של אמישראגז. בין 2014-2017 היה מנכ"ל חברת תאת טכנולוגיות (TAT), המספקת שירותי תחזוקה (MRO) לעולם התעופה ונסחרת בנסד"ק. בתווך, עמד בראש מערך התפעול וההנדסה של חברת הפארמה Panaxia. זיו מחזיק בתואר ראשון ושני בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל.

[קרדיט צילום: אסף הבר]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: אימקו , ניר-אור , תמיר זיו