DigiKey מצטרפת לפרוייקט מימון המונים עבור מייקרים

4 יולי, 2023

פלטפורמת Get MADE החדשה תסייע לחברות מתחילות שפיתחו אבטיפוס של מוצר חדש, לגייס הון ראשוני באמצעות כלי מימון ההמונים שפותחו ב-GroupGets, ולהגיע לשוק באמצעות DigiKey

חברת DigiKey העולמית נכנסת לתחום המימון של חברות סטארט-אפ טכנולוגיות באמצעות פלטפורמת מימון המונים ׁׂ(Crowdfunding) שהיא פתחה בשיתוף פעולה עם חברת GroupGets. הפלטפורמה החדשה, בשם Get MADE, תסייע לחברות מתחילות שפיתחו אבטיפוס של מוצר חדש, לגייס הון ראשוני באמצעות כלי מימון ההמונים שפותחו ב-GroupGets.

החברה הוקמה בשנת 2013 ופיתחה פלטפורמת גיוס המונים עבור מייקרים מתחומי האלקטרוניקה, כדי לסייע להם לממן ולמכור את המוצרים שהם פיתחו בעצמם, וגם לשווק ולמכור אותם לקהל הרחב. החברה מסרה שחברות שיקבלו מימון באמצעות GetMADE, ייהנו מסיוע טכני של צוות GroupGets וסיוע במכירת המוצרים באמצעות פלטפורמת האינטרנט של DigiKey.

בין הפרוייקטים המקודמים היום באמצעות הפלטפורמה של GroupGets ניתן למצוא מוצרים כמו מקלט ומעבד אקוסטי בספקטרום רחב מאוד של חברת Audiomoth אשר הפך למוצר פופלרי מאוד בקרב חוקרי טבע העוקבים אחר התנהגות בעלי חיים; המצלמה התרמית המיניאטורית tCam-Mini, אשר מתחברת למחשבי PC בכל מערכות ההפעלה הנפוצות; כרטיס הפיתוח OrangeCrab שהוא כרטיס FPGA זעיר מבוסס ECP5 של Lattice שניתן לשאת בכיס לצורך בדיקה של תכנוני שבבים חדשים; מצלמת ה-FLIR הזעירה Lepton 3.5; כרטיסי פיתוח למיקרו-בקרים ועוד.

חברת DigiKey Electronics מהעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה”ב, היא מפיצה גלובלית של רכיבי אלקטרוניים המספקת כ-11 מיליון מוצרים של כ-1,300 יצרנים, שמתוכם כ-2.6 מיליון רכיבים נמצאים אצלה במלאי לצורך משלוח מיידי. שיתוף הפעולה עם GroupGets מלמד שהחברה מאמצת את אסטרטגיית התמיכה במייקרים ויזמים, אשר הופכת בשנים האחרונות למרכיב חשוב בשוק הפצת הרכיבים והשירותים הנלווים בתעשיית האלקטרוניקה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: DigiKey