קמטק: הוזמנו 42 מערכות עבור בדיקת רכיבים הטרוגניים

16 יולי, 2023

מניית החברה זינקה ב-20%. ההזמנה התקבלה ממספר יצרניות שבבים, עבור שבבים ליישומי בינה מלאכותית, מרכזי נתונים וגיימינג. "מצפים למחצית שנייה חזקה יותר של השנה"

חברת קמטק (Camtek) דיווחה בשבוע שעבר כי קיבלה הזמנות ל-42 מערכות ממספר יצרניות מובילות של מוליכים למחצה. חלק משמעותי מההזמנות הינו עבור מכונות שמיועדות לבדוק ולמדוד בתהליכי הייצור של רכיבים הטרוגניים, כלומר כאלה הכוללים על מצע אחד מעגלים משולבים של מספר יצרנים או במספר גיאומטריות. בעקבות ההודעה על ההזמנה המשמעותית, זינקה מניית החברה בנסד"ק בשבוע שעבר כמעט ב-20% והיא נסחרת בשווי שוק של 1.82 מיליארד דולר. 

הרכיבים הנ"ל כוללים מארג של מעבדים מסוג CPU/GPU ורכיבי זיכרון בפס רחב (HBM), הם בעלי יכולת מחשוב משופרת ומיועדים לאפליקציות כמו בינה מלאכותית, מרכזי נתונים ומשחקי מחשב, החברה צפויה לספק את המערכות במהלך המחצית השנייה של 2023.

רפי עמית, מנכ"ל קמטק, אמר כי ההזמנות החדשות מחזקות את ההערכה של החברה למחצית שנייה חזקה יותר לשנת 2023. "אנו מצפים שהמגמה של ביקושים גבוהים לכוח מחשוב משופר, לתמיכה בבינה מלאכותית ומרכזי נתונים תימשך, ותוביל להגדלת כושר הייצור של רכיבים מסוג Chiplet modules and HBM for Heterogeneous Integration. לאור מגמה זו, אנו צופים לקבל הזמנות נוספות ליישומים דומים בעתיד הקרוב."

ברבעון הראשון של 2023 הסתכמו הכנסות החברה ב-72.5 מיליון דולר, ירידה של 8% לעומת הרבעון המקביל. קמטק היא מפתחת ויצרנית מובילה של ציוד בדיקה ומדידה לתעשיית המוליכים למחצה. מערכותיה בודקות ומודדות את המעגלים המשולבים על פרוסות הסיליקון בזמן תהליכי הייצור של המוליכים למחצה, בשלב ה-front וה-mid-end, ועד התחלת הליך ההרכבה (לאחר החיתוך). החברה פועלת בשוק המארזים המתקדמים, זיכרונות, CMOS Image Sensors, MEMS, ו-RF. קמטק מספקת פתרונות יעודיים ונתונים קריטיים לשיפור התפוקה (yield).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: קמטק