חברת AccYouRate מאיטליה מקימה בישראל מרכז לניתוח נתונים ולהפקת תובנות רפואיות מחולצות חכמות מצילות חיים

18 יולי, 2023

החולצות החכמות שפיתחה AccYouRate מנטרות באופן רציף ובזמן אמת 7 מדדים גופניים חיוניים: אק"ג, קצב פעימות הלב, העומק והדפוס של הנשימה, חום הגוף, תנועה, מיקום גיאוגרפי והתרעות על נפילות

חברת הרפואה הדיגיטלית AccYouRate מאיטליה, המפתחת אביזרים לבישים מצילי חיים, משיקה בישראל את חברת AccYouRate AI בע"מ, מרכז חדשני לניתוח נתונים ולהפקת תובנות רפואיות מחולצות חכמות מצילות חיים. המרכז החדש שייפתח בתל אביב ירתום את העוצמות של בינה מלאכותית ואנליטיקה מתקדמת כדי להפיק תובנות רפואיות ולחולל שינוי בתחום הניטור הביו-רפואי.

בראש החברה החדשה יעמוד ד"ר אמיר תורן, דירקטור וחבר במועצת המנהלים של חברת האם האירופית, שהמטה שלה ממוקם בעיר בולוניה איטליה. בשלב הראשון, ד"ר תורן מגייס צוות הקמה של חמישה מומחים למדע נתונים, למידה עמוקה ולמידת מכונה. המומחים יעסקו באנליטיקה של נתונים רב ממדיים הנאגרים ברציפות לאורך זמן במוצרים הלבישים שהחברה מייצרת. המטרה היא להפיק מהנתונים התרעות פרו-אקטיביות בנוגע למצבים רפואיים על בסיס דפוסים וקורלציות שיזוהו וליישם באמצעותם טיפולים רפואיים חדשניים.

ד"ר תורן: "הקמת AccYouRate AI בישראל מעידה על המחויבות שלנו לחולל מהפכה בתחום הבריאות באמצעות אנליטיקה מתקדמת ובינה מלאכותית. אנו נחושים לחשוף תובנות שיעצבו את עתיד הבריאות וישפרו את חייהם של בני אדם ברחבי העולם. באמצעות הרחבת היכולות שלנו נוכל להשיק חולצות חכמות נוחות ושימושיות, המעוצבות באופן מושך, שינטרו מדדים גופניים באמצעות אלגוריתמים קנייניים ויציגו אותם באמצעות לוח מחוונים ידידותי למשתמש".

AccYouRate AI מתעתדת לרקום שיתופי פעולה ושותפויות עם ספקים של שירותי בריאות בישראל, עם מוסדות מחקר ועם חברות מסחריות כדי לקדם ביחד את הטרנספורמציה של עולם הבריאות באמצעות אנליטיקה מתקדמת של נתונים. המאמצים המשותפים יסייעו להפיק את מלוא הפוטנציאל הטמון בביג דאטה, לשפר את הטיפול הרפואי, את בריאות האוכלוסייה ואת הרווחה הכללית.

חולצה ששומרת על הבריאות

החולצות החכמות של חברת AccYouRate מאפשרות ניטור רציף ומתמשך בזמן אמת של 7 מדדים גופניים חיוניים: אק"ג, קצב פעימות הלב, העומק והדפוס של הנשימה, חום הגוף, תנועה, מיקום גיאוגרפי והתרעות על נפילות. המוצרים קיבלו אישור CE והם עומדים בתקני הבריאות, הבטיחות והגנת הסביבה של האיחוד האירופי. הם נמצאים בתהליך אישור של ה-FDA בארה"ב. פרטיות הנתונים של המשתמשים נשמרת בפתרון של החברה והטכנולוגיה נבדקה ואומתה במוסדות אקדמיים בעלי שם ובהם אוניברסיטת ג'ון הופקינס, ארה"ב, אוניברסיטת בולוניה ואוניברסיטת UniRoma4 ברומא.

בחולצות המיוצרות מ-100% אריג שולבו טכנולוגיות טקסטיל וחיישנים פולימריים מוליכים המשולבים עם טכנולוגיות בינה מלאכותית, ביג דאטה ומשדר 5G. הטכנולוגיות המשולבות מנטרות ומשדרות ללא מאמץ מדדים גופניים לפלטפורמת ענן המארחת בסיס נתונים רפואי רחב היקף.

AccYouRate Group S.p.A נוסדה בשנת 2019 על ידי ארנאלדו אוסאי. בחודש פברואר 2023 רכשה חברת Crown Energy משבדיה 85% מחברת SmarTee, חברת האם של AccYouRate Group S.p.A. החברה מעסיקה כיום 20 עובדים. מטה החברה ומתקני הייצור של AccYouRate נמצאים בערים בולוניה ואקווילה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: AccYouRate , חולצות חכמות , ניטור רפואי