קיידנס משיקה את Joules RTL Design Studio 

23 יולי, 2023

כלי להאצת התכנון הלוגי וייושם RTL. כולל מערכת ניפוי באגים ואינטגרציות AI. "התכנסות RTL מהירה עד פי 5 ועד 25% שיפור QoR"

חברת קיידנס (Cadence) הכריזה על השקת  Joules RTL Design Studio, פתרון חדש המספק למשתמשים כלי מעשי כדי להאיץ את תהליך התכנון הלוגי והיישום של RTL (register transfer level). מתכנני Front-end מקבלים כעת גישה ליכולות ניתוח תכנון דיגיטלי וניפוי באגים במקום יחיד ומאוחד, מה שמאפשר תכנון RTL ממוטב באופן מלא לפני מסירת התכנון למימוש. באמצעות פתרון זה, משתמשים יוכלו גם למנף בינה מלאכותית גנרטיבית (generative AI) לחקר תכנון RTL ואנליטיקת ביג דאטה, עם פורטפוליו מוצרי הבינה המלאכותית  של קיידנס.

לדברי החברה, עם Joules RTL Design Studio, משתמשים יכולים לקבל הערכות פיזיות במהירות ובדייקנות, עם פרודוקטיביות של עד פי חמש ושיפורים של עד 25% באיכות התוצאות.

Joules RTL Design Studio הנו הרחבה של פתרון ההספק הקיים Joules RTL מבית קיידנס, והוא נותן מענה לכל ההיבטים של התכנון הפיזי על ידי הוספת נראות להספק, לביצועים, לשטח ולעומס (PPAC). בנוסף, הכלי החדש מגיע עם שורה של תכונות ויתרונות המשפרים את הפרודוקטיביות, כדוגמת  מערכת תומכת ניפוי באגים RTL חכמה, אינגרציות AI עוצמתיות ושילוב בודק Lint.

"כעת מתכנני RTL יכולים לגשת במהירות לכל המידע הפיזי הדרוש לניפוי באגים PPAC מבלי להמתין ליישום פיזי, שבעבר לקח ימים או שבועות", אמר ד"ר צ'ין-צ'י טנג, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של קבוצת Digital & Signoff. קיידנס מעניקה למתכננים נראות לגבי האתגרים כאשר עדיין ניתן לטפל בהם בקלות, ובסופו של דבר מאיצה את זמן היציאה לשוק. אישרנו מחדש את היעד הראשוני שלנו של התכנסות RTL מהירה עד פי 5 ועד 25% שיפור QoR".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: קיידנס