היילו הכריזה על מעבד ה-AI החדש Hailo-8L

3 אוגוסט, 2023

במקביל, הכריזה על כרטיס ה-PCI המודולרי Hailo-8 Century, המבוסס על מעבדי Hailo-8 הסטנדרטיים ומאפשר לקבל מאיץ מוכן בכרטיס בטווח עוצמות עיבוד של -52TOPS-208TOPS.

חברת היילו (Hailo) מתל-אביב הכריזה על הרחבת קו המוצרים להאצת הפעילות של רשתות נוירונים ועל מעבד חדש במשפחת Hailo-8, מדגם Hailo-8L. המעבד החדש מיועד לספק מענה לרמת הכניסה, שבה יש צורך בעוצמת עיבוד מוגבלת אולם בחסכון גדול בהספק. המעבד תואם למעבד הליבה של החברה, Hailo-8, ולכל התוכנות שפותחו עבורו. מדובר בשלב נוסף באסטטרטגיית מדף המוצרים של החברה: ברבעון הקודם היא השיקה את מעבד הבינה המלאכתיתית הייעודי ליישומי עיבוד תמונה, Hailo-15.

במקביל, החברה הכריזה על כרטיס PCI מודולרי בשם Hailo-8 Century, אשר מבוסס על מעבדי Hailo-8 הסטנדרטיים, ומאפשר ללקוח לקבל מאיץ מוכן בכרטיס בטווח עוצמות עיבוד של -52TOPS-208TOPS. הכרטיסים מאפשרים להתמודד עם אפליקציות תובעניות כמו ניהול מערכות וידאו המטפלות בזרמי וידיאו רבים במקביל. הם מציעים כרטיסי ההאצה צריכת אנרגיה יעילה ברמה של  FPS400 לוואט במודל של ResNet50. מחיר הכניסה של הכרטיסים הוא 249 דולר לכרטיס ברמת עוצמה של 52TOPS המעניק להערכת החברה חיסכון של עד 70% בהשוואה למוצרים מתחרים בהטמעת AI במערכות וידאו רחבות היקף.

מייסד משותף ומנכ"ל היילו, אור דנון, הסביר ששוק היעד של החברה הוא של אפליקציות מבוססות בינה מלאכותית במכשירי קצה בשווקים כגון: אבטחה וערים חכמות, תחבורה, קמעונאות, אוטומציה תעשייתית, רכב ועוד. חברת היילו הוקמה בפברואר 2017 על-ידי בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. בשנה היא השלימה סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. כיום החברה מעסיקה כ-200 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומגייסת עובדים נוספים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: היילו