Mouser פתחה מיקרו-אתר בנושא Edge Computing

23 אוגוסט, 2023

האתר כולל רכיבים ופתרונות מומלצים, מאמרים מקצועיים וספרי לימוד אלקטרוניים (eBooks) שנכתבו ביחד על-ידי מומחים של החברות מאוזר, NXP, Renesas ו-STMicroelectronics

חברת ההפצה הגלובלית מאוזר (Mouser Electronics) הקימה מיקרו-אתר המרכז מידע ומקורות מידע טכניים לשימושם של מהנדסים המפתחים מערכות הכוללות יכולות עיבוד בקצה הרשת (Edge Computing). האתר כולל רכיבים ופתרונות מומלצים, מאמרים מקצועיים וספרי לימוד אלקטרוניים (eBooks) שנכתבו ביחד על-ידי מומחים של החברות מאוזר, NXP, Renesas ו-STMicroelectronics, בתחומים של Bringing Intelligence to the Edge ו-Intelligence at the Edge.

החברה מסרה שהמיקרו-אתר החדש מתעדכן ברציפות ומופיעים בו כל המוצרים החדשים שהיא מפיצה אשר יוצאים לשוק. בין השאר, הוא כולל גם מערכות ויישומים מוכנים, דוגמת ערכת הפיתוח SLN-VIZNAS-IOT של חברת NXP ליישומי זיהוי פנים, מקמ"שי התקשורת LoRa Edge של Samtech, ערכת הפיתוח ליישומי תקשורת דלי-הספק B-U585I-IOT02A Discovery Kit של חברת STMicroelectronics, נתב התקשורת ליישומי קצה ADAM-6 של חברת Advantech, ערכת הפיתוח FPGA Cloud Connectivity Kit של חברת Terasic לפיתוח תקשורת אינטרנט לאבזרי קצה מבוססי FPGA, ועוד.

חברת מאוזר האמריקאית מעסיקה כ-2,500 עובדים ומספקת כ-7 מיליון רכיבים אלקטרוניים מ-27 משרדים בעולם, כולל משרד בישראל. גילוי נאות: מאוזר תומכת באתר Techtime.

למידע נוסף: Mouser Edge Computing

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Edge , מאוזר