Mouser החלה להפיץ מודולי Wi-Fi 7 של Qorvo

11 ספטמבר, 2023

המודולים מופיעים עם ערכת פיתוח ומספקים ערוץ תקשורת מהיר לאבזרי IoT מוכווני נתונים. הכריזה על תחילת ההפצה של ערכות פיתוח של ממשקי אדם-מכונה ממשפחת SLN-TLHMI-IOT של חברת NXP

חברת ההפצה מאוזר (Mouser Electronics) הכריזה על תחילת ההפצה של מודולי Wi-Fi 7 של חברת Qorvo מדגם QM45639, הפועלים בטווח התדרים 5GHz-7GHz. פרוטוקול Wi-Fi 7 מגיע עד למהירות שיא של קצת יותר מ-40Gbps שזה גידול של פי ארבעה בהשוואה לתקשורת Wi-Fi 6E. הרכיב מיועד ליישם תקשורת אלחוטית מהירה במוצרים דוגמת מחשבים אישיים, מוצרי הבית החכם ואבזרים ניידים ולבישים. בנוסף, הוא תוכנן לעמוד בדרישות תקן 802.11be, ולכן מיועד להשתלב בשוק פתרונות ה-IoT מוכווני נתונים. במסגרת זאת המודול תואם לעבודה מול Matter, שהיא שכבת תוכנה אוניברסלית המאפשר להשתמש במודול בתור פתרון IoT אוניברסלי. ביחד עם מודול התקשורת האלחוטית, החברה מספקת גם את ערכת הפיתוח QM45639EVB, אשר זמינה גם היא במאוזר.

מאוזר דיווחה על הפצת ערכת הפיתוח של NXP לפיתוח ממשקי אדם מכונה (Human Machine Interface) מסדרה  SLN-TLHMI-IOT. הערכה מבוססת על מעבדי  i.MX RT117H המאפשרת לבנות ממשקים מבוססי שליטה קולית, זיהוי מחוות וזיהוי העוויות פנים. היא מגיעה עם כל ספריות התוכנה הדרושות לבניית הממשקים. היא כוללת ליבת Arm Cortex-M7 הפועלת במהירות שעון של 1GHz וליבת Cortex-M4 העובדת במהירות שעון של עד 400MHz. הממשק כולל יכול לימוד מכונה וביצוע ריבוי משימות (HMI multitasking). כרטיס הפיתוח כולל חיישן IR, תצוגת MIPI LCD ויכולת לבצע הקלטות קוליות.

למידע נוסף: Mouser Electronics

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Mouser