WTM הטאיוואנית רוכשת את פיוטצ'ר אלקטרוניקס

15 ספטמבר, 2023

תשלם 3.8 מיליארד דולר במזומן. המטרה: בניית מפיצת רכיבים גלובלית חדשה. העיסקה צפויה להסתיים במחצית 2024. לא צפויים שינויים בפעילות משרד פיוטצ'ר בישראל

חברת ההפצה הטאיוואנית WT Microelectronics, חתמה על הסכם לרכישת מפיצת הרכיבים הגלובלית Future Electronics שמרכזה באונטאריו, קנדה, בעיסקת מזומנים בהיקף של כ-3.8 מיליארד דולר. העיסקה תמומן באמצעות מזומנים מקופת החברה וקבלת הלוואה בנקאית. היא צפויה להסתיים במחצית הראשונה של 2024, לאחר קבלת כל האישורים הרגולטוריים.

פיוטצ'ר היא אחת ממפיצות הרכיבים הגלובליות הגדולות בעולם ובעלת נוכחות עמוקה מאוד בשוק הררכיבים הישראלי. החברה מעסיקה כ-5,200 עובדים בעולם, ובמחצית הראשונה של 2023 הסתכמו מכירותיה בכ-2.9 מיליארד דולר. נשיא ומנכ"ל WTM, אריק צ'ן, אמר שכל עובדי החברה, מרכזי המלאי וההפצה שלה, וכל המשרדים האזוריים, ימשיכו לפעול במתכונת הנוכחית גם לאחר השלמת העיסקה. נשיא, יו"ר ומנכ"ל פיוטצ'ר, עומאר בייג, יצטרף לדירקטוריון WT, ויסיייע בביצוע מיזוג בין שתי החברות.

העיסקה מרחיבה את פעילות ההפצה הגלובלית של WT, ומביאה אותה אל אמריקה ואזור EMEA, שבהם היא לא פעילה כיום. חברת WT Microelectronics הוקמה בשנת 1993 ומתמחה בהפצת רכיבים אקטיביים מתוצרת 80 ספקים שונים. חברת פיוטצ'ר אלאקטרוניקס הוקמה בשנת 1968 והפכה לאחת ממפיצות הרכיבים הגדולות בעולם עם 170 משרדים ב-47 מדינות, בהן משרד גדול בהרצליה. החברה מפעילה שני מרכזי הפצה גלובליים: מרכז בלייפציג, גרמניה ומרכז בממפיס, ארה"ב. מקורות בפיוטצ'ר מסרו ל-Techtime שהעיסקה לא תשפיע בשנה הקרובה על פעילות החברה בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Future Electronics , פיוטצ'ר , שיווק והפצה