Varonis שיכנה במשרדיה בהרצליה 250 מפונים מהדרום ומהצפון

17 אוקטובר, 2023

המשרדים בישראל ריקים כי העבודה בארץ נעשית כיום מהבית. החברה מספקת שירותי אבטחת נתונים עבור חברות וארגונים גדולים, באמצעות חבילת תוכנות הגנה ומרכזי נתונים מאובטחים

בתמונה למעלה: קבלת שבת בקפטריה של חברת וארוניס

חברת אבטחת הסייבר Varonis אירגנה מחדש את משרדיה בהרצילה פיתוח והפכה אותם לאכסניית מקלט עבור מפונים מהדרום. החברה ניצלה את ההזדמנות שעובדיה בישראל עובדים היום מהבית והמשרדים ריקים. לאחר שפרצה המלחמה, החברה אירגנה בתוך 27 שעות את משרדיה והתאימה אותם למגורים. היא רכשה מזרונים, מצעים, עגלות לתינוקות ולולים והתקינה מקלחות מאובזרות, חדר הנקה והחתלה וציידה את המטבחונים ואת הקפטריה הגדולה במזון ובממתקים.

מאחר שחלק מהמפונים הם דתיים, נפתח במקום בית כנסת (כולל הבאת ספר תורה), והמעליות המשרדיות עברו השמשה לעבודה במתכונת של מעליות שבת. היום (ג') החברה דיווחה שהיא אספה עבור המשפחות גם תרומות של בגדים וגייסה רופאי גוף ונפש. וארוניס מסרה שהמתקן הגיע לתפוסה מלאה ומאחסן 250 תושבים שפונו מאופקים, שדרות, אשקלון, ישובו העוטף וקריית שמונה. מטרת הפרוייקט היתה לספק פתרון מיידי למפונים, וכעת היא עושה מאמצים לסייע להם במציאת פתרון דיור ארוך טווח.

חברת וארוניס הוקמה בשנת 2005 ופועלת מלונדון, ניו יורק והרצליה. היא מספקת פתרונות הגנה על מידע ארגוני באמצעות חבילת התוכנות Varonis Data Security Platform אשר מאתרת איומים פנימיים וחיצוניים ופועלת בסיוע מרכז בקרה העוקב אחר הפעילות ברשת של הלקוחות ומאוייש על-ידי מומחי הגנת סייבר. בשנה האחרונה החברה מיישמת אסטרטגיה חדשה, המבוססת על פתיחת מרכזי נתונים מאובטחים, שבהם הלקוחות מקבלים שירותי ענן מאובטחים. בחודש אפריל 2023 היא פתחה מרכז נתונים בסידני, אוסטרליה, באוגוסט 2023 היא פתחה מרכז נתונים בבריטניה המספק שירותים לחברות אירופיות, ולפני כשבוע היא חנכה את המרכז השלישי שלה, בטורונטו, קנדה. כיום החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-3.6 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות , מלחמה 2023

פורסם בתגיות: וארוניס , מלחמה