מנכ"ל סרגון: "סיקלו היא רכישה אסטרטגית"

6 נובמבר, 2023

סרגון רשמה גידול של 10.9% בהכנסות ל-87.3 מיליון דולר ברבעון השלישי ורווח נקי של 3.4 מיליון דולר. החברה מרחיבה את דריסת הרגל שלה בקרב רשתות פרטיות וספקי תקשורת קטנים

חברת סרגון (Ceragon Networks) מראש העין דיווחה היום (ב') על הכנסות של 87.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה, עלייה של 10.9% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2022. הרווח הנקי הסתכם ב-3.4 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 0.9 מיליון דולר בשנה שעברה. בסרגון עדכנו כ-3.5% מכוח העבודה בישראל מגויס כעת למילואים, אך הדבר אינו צפוי להשפיע על התפקוד של החברה.

הודו ממשיכה להיות שוק היעד המרכזי של סרגון, והיתה אחראית לכ-36% מהכנסות החברה ברבעון האחרון, ואילו צפון אמריקה היתה אחראית לכ-26%. בהודו רשמה החברה את ההכנסות הגבוהות ביותר מאז הרבעון השני של 2018, וזאת לאחר כמה שנים של תנודתיות בשוק זה שנבעה משינויים רגולטוריים, פוליטיים וכלכליים.

בצפון אמריקה, החברה מדווחת על שיא בצבר ההזמנות על רקע המשך פריסת תשתיות הדור החמישי והגדלת דריסת הרגל בשוק הרשתות הפרטיות. כמו כן, בחברה מציינים כי זהו הרבעון השלישי ברציפות שבו החברה רושמת הכנסות של יותר מ-20 מיליון דולר באזור זה. החברה צופה הכנסות של 338-346 מיליון דולר בשנת 2023. במבט קדימה, החברה צופה הכנסות של חצי מיליארד דולר ב-2027.

מנכ"ל החברה, דורון ארזי, ציין כי החברה מגדילה את גודל השוק הפוטנציאלי שלה. "אנחנו מחזקים בהצלחה את המעמד שלנו בקרב רשתות פרטיות וספקים של שירותי תקשורת קטנים יותר, והוספנו מאז תחילת השנה 20 לקוחות חדשים מסוג זה. הרכישה של חברת סיקלו צפויה לתרום למגמה הזו."

לפני כשבועיים סרגון  חתמה על הסכם מחייב לרכישת חברת סיקלו (Siklu) תמורת 10-12 מיליון דולר במזומן ובמניות. סיקלו מפתח תקווה מפתחת פתרונות תמסורת בגלים מילימטריים לתקשורת אלחוטית בפס-רחב.  "למרות שהמיזוג טרם הושלם, סרגון וסיקלו כבר עובדות על תוכניות אינטגרציה, זוהי רכישה אסטרטגית מבחינתנו, שתחזק את היצע הפתרונות מקצה-לקצה שלנו, תרחיב את מעמדנו בשווקי צמיחה חשובים ותייצר הזדמנויות מכירה צולבות."

חברת סרגון מפתחת ומייצרת פלטפורמות תקשורת אלחוטית עבור מרכיב התמסורת (Backhaul) ברשתות סלולריות, המקשרות בין אתרים מרוחקים ובין תאים סלולריים וליבת הרשת. ההתמקדות המרכזית של החברה היא ברשתות מוגדרות תוכנה (SDR) עבור תשתיות הדור החמישי (5G). מכיוון שהרווח הגולמי של סיקלו גבוה בהרבה מהרווח הגולמי של סרגון, הנהלת החברה מעריכה שהעיסקה תשפר את הריווחיות של החברה, תגדיל את מכירותיה ותקטין את ההוצאות בזכות איחוד מחלקות והתייעלות.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , מיזוגים ורכישות , תקשורת אלחוטית