קיסייט הכריזה על מחולל האותות הווקטורי N5186A MXG

29 נובמבר, 2023

המכשיר כולל 4 ערוצים שכל אחד מהם מייצר אותות בטווח התדרים 9kHz-8.5GHz ומבצע איפנון תדרים דיגיטלי (DDS) של אותות RF בתדר של עד 960MHz

חברת (Keysight Technologies) הכריזה על מחולל האותות הווקטורי (Vector Signal Generator – VSG) החדש N5186A MXG, המתווסף אל משפחת מחוללי האותות X-Series של החברה. המכשיר החדש כולל 4 ערוצים שכל אחד מהם מייצר אותות בטווח התדרים 9kHz-8.5GHz ומבצע איפנון תדרים (מודולציה) דיגיטלי (Direct Digital Synthesis – DDS) של אותות RF בתדר של עד 960MHz.

המכשיר מיועד לייצר אותות מורכבים הנדרשים בתהליכי הפיתוח והבדיקה של יישומי ופרוטוקולי תקשורת מרובים, במיוחד בתעשיות התקשורת, החלל, התעופה והביטחוןמערכות תקשורת ומכ"ם מודרניות דורשות כיסוי תדרים רחב ושימוש בטכניקות איפנון מורכבות המאפיינות מוצרים מבוססי MIMO, יצירת אלומה (Beamforming), ריבוב וכדומה. במטרה להתמודד עם משטח העבודה המוגבל העומד לרשות המהנדסים המפתחים מערכות בתדר גבוה ובסכימות איפנון מורכבות, המחולל החדש מאופיין בהפחתת כמות החיבורים החיצוניים, בתצורה קומפקטית ובמידת גובה סטנדרטית של 2U.

מכשיר N5186A MXG כולל לראשונה בשוק מחולל אותות מובנה מסוג Reflectometer, המאפשר לייצר אותות ברמת דיוק גבוהה המוזנים ליחידה הנבדקת (DUT). החברה מסרה שהמכשיר יכול לייצר אותות נקיים מאוד הנדרשים בפיתוח של מערכות מכ"ם מתקדמות ושל הדורות הבאים של מערכות תקשורת. הוא בעל שיעור נמוך במיוחד של יחס זליגת הספק לערוצים צמודים, ומגיע בשילוב עם תוכנת PathWave Signal Generation, אשר מאפשרת לייצר את האותות המורכבים באמצעות ממשק משתמש נוח מתוך מחשב ה-PC.

למידע נוסף: N5186A MXG Vector Signal Generator

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים

פורסם בתגיות: DDS , מחולל אותות , קיסייט