צבא ארה"ב הזמין מגברים של גילת בכ-20 מיליון דולר

4 דצמבר, 2023

ההזמנה נעשתה במסגרת תוכנית Communications-on-the-Pause, אשר מיועדת לספק ליחידות השדה יכולת תקשורת גלובלית בכל מקום ובכל מצב, ולוודא שהיחידות הניידות, הנייחות ומרכזי הפיקוד תמיד מקושרות

בתמונה למעלה: מסופי תקשורת לוויינית ניידים של צבא ארה"ב שבהם מותקנים המגברים של Wavestream/Gilat

חברת גילת רשתות לוויין (Gilat) דיווחה שהחברה הבת האמריקאית שלה, Wavestream, קיבלה מבצא ארה"ב הזמנה בהיקף של כמעט 20 מיליון דולר להמשך תמיכה בתוכנית לאספקת קישוריות לוויינית בכל זמן ובכל מקום. במסגרת ההזמנה, היא תספק לצבא האמריקאי מגברי מצב מוצק (Solid State Amplifier) מוקשחים אשר מותקנים במסופי תקשורת לוויין מבצעיים ניידים של הצבא, אשר נפרשים ביחד עם הכוחות האמריקאים בכל אתר שאליו הם נשלחים. 

חברת ווייבסטרים היא ספקית ותיקה של הצבא האמריקאי, וסיפקה עד היום כמה אלפי מגברי ההספק (50W) וממירי אותות (BUC) מתוצרתה, אולם ההזמנה האחרונה עשויה לבטא שינוי ברמת הדחיפות וההצטיידות של הצבא: החברה הודיעה שהצבא האמריקאי הרחיב את היקף ההזמנות בהשוואה לשנים קודמות, שבהן, אגב, היא נהגה לדווח על הזמנות "בהיקף של כמה מיליוני דולר", ולא על סכומים ממשיים וכל כך גבוהים.

ההזמנה נעשתה במסגרת פרוייקט Communications-on-the-Pause של הצבא האמריקאי, אשר מיועדת לספק ליחידות השדה יכולת תקשורת גלובלית בכל מקום ובכל מצב, ולוודא שהיחידות הניידות, הנייחות ומרכזי הפיקוד תמיד מקושרות. בעקבות ההודעה עלתה מניית החברה בבורסת תל אביב בכ-0.9% והיא נסחרת כעת לפי שווי שוק של כ-1.35 מיליארד שקל.

מגבר מצב מוצק של גילת בהספק 50W, עבור תקשורת בערוצי Ka-Wideband
מגבר מצב מוצק של גילת בהספק 50W, עבור תקשורת בערוצי Ka-Wideband
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: גילת