אתנה תייצר את ReBorn של Lightfective

18 דצמבר, 2023

ReBorn הוא מכשיר להמסת שומן בעולם הרפואה האסתטית. המכשיר מורכב ממטריצת נורות LED ואפליקטורים. אתנה החלה בייצור של עשרות מכשירים ותאיץ את הייצור ב-2024

קבלנית הייצור אתנה, המתמחה בתחום המכשור הרפואי, זכתה בחוזה ייצור עם חברת Lightfective הישראלית. אתנה תשמש כיצרן הבלעדי של מכשיר ה-ReBorn. זהו מכשיר לתחום הרפואה האסתטית המשמש לצורך הפחתת שומן באמצעות אנרגיית חום המופקת בנורות LED. 

המכשיר מורכב מארבעה אפקטורים ארגונומיים ומטריצה של 63 נורות LED בטווח האינפרא-אדום (IR), המייצרת שני כתמי אור שגודלם כ-35 סנטימטר מרובע. לדברי החברה, מדובר במכשיר המייצר את אלומות האור הגדולות והאפקטיביות ביותר בתחום זה של טיפולים להמסת שומן. המכשיר כולל גם מערכת קירור מוגנת בפטנט.

אתנה סיימה לייצר בהצלחה סדרה ראשונה של עשרות מערכות ואפליקטורים, ובשנה הבאה תגדיל החברה את קצב הייצור ואת כמות המערכות וזאת  לשימוש בשווקים בינלאומיים. 

אתנה, המשתייכת לקבוצת אימקו (IMCO), עוסקת באינטגרציה, כבילה, חיווט והרכבות מכניות ומספקת פתרונות NPI, ביניהם מיכון אוטומטי להרכבת כרטיסים אלקטרוניים (PCBA). מפעל הייצור של אתנה נמצא בנשר והוא משתרע על פני 2,000 מ”ר, בחודש מאי דיווחה על חוזה עם חברת SENSEER לייצור חיישנים לחיזוי תקלות במערכות ביטחוניות ותעשייתיות.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: Lightfective , אתנה