קרן החירום של OurCrowd מגדילה את היקף התמיכה

25 מרץ, 2024

קרן Israel Resilience Fund של OurCrowd שמיועדת לתמוך בחברות סטארט אפ המושפעות מהמלחמה מגדילה את מספר התחייבויות ההשקעה ל-34 חברות טכנולוגיה

]בתמונה: מייסד OurCrowd ג'ון מדבד]

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, המשקיעה הפעילה ביותר בהון סיכון בישראל, הגדילה את מספר התחייבויות ההשקעה שלה בקרן Israel Resilience Fund שבבעלותה מ-8 ל-34 סטארט אפים, מתוכם מחצית אינם נמנים על הפורטפוליו הנוכחי שלה. הקרן מיועדת לתמוך בחברות סטארט אפ המושפעות מהמלחמה. כמו כן, OurCrowd ו-PwC Israel הכריזו היום על שיתוף פעולה במסגרתו PwC Israel תספק תמיכה עסקית לחברות פורטפוליו בקרן Israel Resilience Fund.

"לקרן Israel Resilience Fund יש עכשיו 17 מיליון דולר בהתחייבויות ו-34 סטארט אפים ישראלים שיש בהם יותר מ-1,000 משרות בישראל בסך הכל קיבלו אישור להשקעה", אמר ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd. "הקרן, שהושקה בפברואר 2023, היא יוזמה חלוצית בהשקעה בסטארט אפים ישראלים שהושפעו מהמלחמה. OurCrowd מוותרת על כל דמי הניהול ודמי ההצלחה, במהלך שיחזק עוד יותר את ההחזר הפיננסי של המשקיעים".

"בלב המצב הנוכחי בסביבה העסקית בישראל, אנחנו גאים לשלב כוחות עם OurCrowd בקרן ההשקעות Israel Reslience Fund, המיועדת לחברות טכנולוגיה נבחרות שהושפעו במיוחד מהמלחמה ", אמר גיא פרמינגר, ראש תחום היי טק ב-PwC ישראל. "המעורבות שלנו בתוכנית ממוקדת בעזרה לחברות הפורטפוליו בתחומי הפיתוח העסקי ומאמצי גיוס ההון בישראל ובחו"ל; קשרים למאגר גדול של מנהלים פיננסיים, שמחויבים לתמוך בחברות; שירותי מנטורינג ייעודיים מהמומחים שלנו, ועוד".

ג'ף קופיצקי, שותף ב-Israel Resilience Fund, אמר: "שותפות זו עם PwC Israel תגביר עוד יותר את התמיכה שלנו בחברות הפורטפוליו של קרן החוסן, שמנסות להשיג פריצות דרך בפעילות העסקית שלהן למרות לחץ אינטנסיבי שהן נתונות בו. העצות של מומחים ושירותי המנטורינג של PwC Israel ושותפותיה יעזרו לסטארט אפים אלה להמשיך לצמוח באופן שיביא תועלת ישירה למאות עובדים ויפשיע לחיוב על הכלכלה הישראלית בתקופה קריטית זו".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: גיוסי הון , חברות סטראט-אפ , חדשות , מלחמה 2023

פורסם בתגיות: OurCrowd