NEXTY Electronics תפיץ את מוצרי היילו בשוק הרכב היפני

27 מרץ, 2024

משתייכת לקבוצת Toyota Tsusho. באחרונה דיווחה היילו על הסכם עם ספקית מערכות נהיגה אוטונומית סינית

חברת שבבי ה-AI היילו (Hailo) מתל-אביב מעמיקה את חדירתה לשוק הרכב ביפן עם מינויה של NEXTY Electronics מקבוצת Toyota Tsusho למפיצה שלה בשוק הרכב היפני. ההודעה החדשה מגיעה שבועות אחדים לאחר הכרזת היילו על שיתוף פעולה עם ספקית פתרונות הנהיגה האוטונומית הסינית iMotion, שבעקבותיו ישולב מאיץ הבינה המלאכותית Hailo-8 אותו פיתחה ברכבים של יצרנית מכוניות סינית, שייצורם ההמוני יתחיל במחצית השנייה של 2024.

NEXTY Electronics היא אחת החברות המרכזיות במגזר עסקי האלקטרוניקה של קבוצת Toyota Tsusho והיא מתמחה באלקטרוניקה לרכב, IT, תקשורת, פתרונות לתעשייה דוגמת מפעלים חכמים ורובוטיקה ותוכנה. החברה אף ביצעה התאמות לטכנולוגיות שלה בתחומי הנהיגה האוטונומית, הרכב המקושר ותחומים אחרים כך שיוכלו לשרת גם תעשיות שמעבר לענף הרכב.

הסכם ההפצה עם NEXTY Electronics מצטרף להסכם ההפצה הראשון עליו הודיעה היילו ביפן בספטמבר 2021, שנחתם עם מפיצת הסמיקונדקטורים המובילה מאקניקה (Macnica). ההסכם הקיים עם מאקניקה מאפשר להיילו לשרת לקוחות בתחומים דוגמת קמעונאות חכמה, ערים חכמות, בתים חכמים, תעשייה 4.0 ותחומים נוספים.

בשבוע שעבר הכריזה היילו על חתימה על הסכמים עם שני מפיצים חדשים בצפון ובדרום אמריקה. חברת Mancina DHW תפיץ את מוצרי היילו בדרום אמריקה, בדגש על השוק הברזילאי, וחברת J-Squared Technologies תפיץ את מוצרי החברה בצפון אמריקה.

היילו הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה ב-2022 ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 250 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומגייסת עובדים נוספים כדי לתמוך בצמיחה המואצת. המעבדים של היילו הם תוצר של חשיבה מחדשה על ארכיטקטורת המחשוב הרגילה והם מאפשרים למכשירים חכמים לבצע משימות למידה עמוקה מתוחכמות דוגמת זיהוי ופילוח של עצמים בזמן אמת, תוך מזעור של צריכת ההספק, גודל ועלות השבב. המעבדים מיועדים להשתלב בסוגים רבים של מכונות חכמות ומכשירים חכמים במגוון מגזרים ובכללם רכב, אבטחה, תעשייה 4.0 וקמעונאות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , בינה מלאכותית , חדשות