אוטוטוקס תטמיע בשבביה את פתרון האבטחה של Secure-IC הצרפתית

11 אפריל, 2024

שיתוף הפעולה יספק הגנה על מערכות V2X המותקנות בכלי רכב מפני מתקפות סייבר, פריצות לנתונים וגישה בלתי מורשית. פתרונותיה של Secure-IC מותקנים במאות מיליוני שבבים

קישוריות בעולם הרכב טומנת בחובה גם סיכוני סייבר. בהקשר זה, יצרנית שבבי ה-V2X, חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Secure-IC, המתמחה באבטחת סייבר למערכות משובצות, במטרה לחזק את אבטחת המידע בשבביה של אוטוטוקס.

Secure-IC היא חברה צרפתית, שהוקמה ב-2010 כספין-אוף של Télécom Paris University, ופתרונותיה מוטמעים במאות מיליוני שבבים לסמרטפונים, מחשבים ניידים, מונים חכמים, מכוניות ושרתים.

במסגרת שיתוף הפעולה, שתי החברות הציגו בכנס Embedded World, שהתקיים השבוע בגרמניה, מודול עובד המצויד במערך השבבים TEKTON3 של אוטוטוקס המשלב בתוכו את מודול אבטחת החומרה מדגם Securyzr של Secure-IC. ההטמעה היא גם חלק ממאמציה של אוטוטוקס להרחיב את ההסמכות לשבבי ה-V2X שלה.

אוטוטוקס החליטה לרכוש רישוי ל-IP מדגם Securyzr של Secure-IC ולשלב אותו בתוך מערכי השבבים שלה. ה-IP של Secure-IC מספק יכולות חיוניות של קריפטוגרפיה, יצירת מספרים אקראיים ועיבוד מאובטח עבור התוכנה של אוטוטוקס.

אוטוטוקס השיקה לאחרונה את מערך השבבים מהדור השלישי  של החברה, שהוא השבב היחיד שתומך בתקשורת 5G-V2x, אפילו במקביל לתקשורת DSRC מסורתית. מערך השבבים החדש מאפשר להפעיל, על סמך התראות V2X, יישומי נהיגה אוטומטיים מתקדמים יותר כמו בלימה אוטומטית. כתוצאה מהיכולות האלה, אוטוטוקס נבחרה כספקית לפלטפורמות לייצור המוני של 10 יצרני רכב (OEMים) וחברה אחת לאופניים חשמליים, וחתמה על עסקאות שהובילו לצבר הזמנות של מאות מיליוני דולרים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אבטחת סייבר