גידול של 51% בהכנסות סופרקום ב-2023

24 אפריל, 2024

הסתכמו ב-26.6 מיליון דולר. מירב ההכנסות והגידול - מאירופה, שבה יש לחברה פרויקטים משמעותיים ברומניה ופינלנד. למרות התוצאות, המנייה לא מתאוששת ונסחרת בשווי זעום

חברת סופרקום (Supercom) דיווחה אתמול (ב') על הכנסות של 26.6 מיליון דולר, גידול של 51% בהשוואה להכנסות של 17.6 מיליון דולר ב-2022. זוהי השנה השלישית ברציפות שבה החברה רושמת גידול בהכנסות. ההפסד הנקי הצטמצם מ-7.5 מיליון דולר ב-2022 ל-4 מיליון דולר ב-2023.

נראה כי ברמה הגיאוגרפית, תמהיל ההכנסות של החברה נוטה יותר לשוק האירופי מהשוק האמריקאי. מירב ההכנסות ועיקר הצמיחה של סופרקום הגיעו מהשוק האירופי, שהיה אחראי לכ-17.7 מיליון דולר, גידול של 85% בהשוואה לשנה שעברה.

באירופה, שני החוזים המשמעותיים ביותר של סופרקום הם ברומניה ובפינלנד. ברומניה, מצויה סופרקום בעיצומו של פרויקט נרחב לאספקת מערכות איזוק אלקטרוני למשרד הפנים הרומני, בעיקר לצורך אכיפת צווי הרחקה נגד גברים מכים. במסגרת הפרויקט, סיפקה עד כה סופרקום הזמנות בהיקף של כ-19 מיליון דולר. גם בפינלנד סיפקה סופרקום לממשלה מערכות איזוק אלקטרוני לתוכנית לאומית לפיקוח על עצורי בית ואכיפה של צווי הרחקה. בארצות הברית החברה מאוד פעילה במדינת קליפורניה, ובאחרונה דיווחה גם על חוזה משמעותי בקנדה.

חרף השיפור בביצועים העסקיים, מנייתה של סופרקום עדיין נסחרת בנסד"ק בשווי זעום של 8.2 מיליון דולר, כאשר ב-12 החודשים האחרונים איבדה החברה כ-82% משוויה.

סופרקום עוסקת בפיתוח פתרונות מעקב אלקטרוניים לאסירים משוחררים ואנשים אחרים המצויים תחת השגחה, כמו למשל אנשים הלוקים בדמנציה ועלולים ללכת לאיבוד. בחודשים הראשונים של משבר הקורונה השיקה פתרון המותאם להשגחה אחר חולי קורונה או אנשים הנדרשים בבידוד. האזיק הינו למעשה צמיד דקיק וקל-משקל המולבש על הקרסול מתחת לגרב ואינו מפריע לשגרת יומו של האדם ואינו גלוי לעיני הסביבה. הצמיד מתקשר עם תחנת בסיס בבית בתקשורת בלוטות’ קצרת-מרחק ועל-כן האדם שתחת פיקוח אינו יכול לצאת מביתו מבלי לגרור התראה. המכשיר גם מצויד בקורא טביעות אצבע לצורך זיהוי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות

פורסם בתגיות: סופרקום