נרי הורוביץ, לשעבר קצין תותחנים ראשי, מצטרף ל-Attis

14 יולי, 2024

הורוביץ ילווה את הנהלת החברה בגיבוש תוכניות אסטרטגיות והוצאתן אל הפועל. בחודש שעבר חשפה החברה כטב"ם המראה ונחיתה אנכיים (VTOL) ליישומים אזרחיים וצבאיים

חברת Attis Aviation מקיסריה, מינתה את תא"ל במיל' נרי הורוביץ ׁ(בתמונה למעלה) ליועץ אסטרטגיה בכיר של החברה. במסגרת התפקיד, הורוביץ ילווה את הנהלת החברה בגיבוש תוכניות אסטרטגיות והוצאתן לפועל בתחומי החדשנות, הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות. הורוביץ מגיע לחברה לאחר 27 שנות שירות בצה"ל. בתפקידו האחרון בצבא שימש קצין התותחנים הראשי. לפני-כן שימש כמפקד חטיבת האש 282 ומפקד עוצבת 'אדירים'. בין השאר, הוא העלה לראשונה את הרעיון של "חטיבות אש", שבמסגרן הארטילריה משמשת ככלי לחימה בחזית, ולא רק כזרוע סיוע הפועלת מהעורף.

חברת Attis הוקמה בשנת 2021 כחברת שירותים בתחום ההפעלה והפיתוח של כלי טיס בלתי מאויישים. היא מספקת שירותי תפעול, הטסה ורישוי של כלי טיס. במקביל, היא מבצעת הכשרות של מפעילי ציי רחפנים וכטב"מים. בין השאר היא השתתפה בפיתוח גרסה חדשה של מל"ט עבור יצרנית כטב"מים ישראלית גדולה. מודל הפעילות של החברה התבסס על הרעיון שהשירותים יממנו את פיתוח הפלטפורמה של החברה עצמה. כיום היא נמצאת בשלבי גיוס הון.

בחודש שעבר החברה חשפה כטב"ם המראה ונחיתה אנכיים (VTOL) מדגם ROC VTOL UAS המיועד ליישומים אזרחיים וצבאיים. מדובר בכלי טיס היברידי, הכולל מדחפים להמראה ונחיתה אנכיים המונעים באמצעות מנועים חשמליים, ובמדחף טיסה אחורי המונע באמצעות מנוע בעירה פנימית. הכלי מיועד לפריסה מהירה ישירות מתוך הרכב הנושא אותו. הוא יכול לשאת מטעד במשקל של עד 40 ק"ג, לשהות באוויר 20 שעות ברציפות ולהגיע לטווח טיסה של כ-150 ק"מ ולמהירות שיוט של כ-90 קמ"ש.

כטב"ם ROC VTOL UAS של חברת Attis Aviation
כטב"ם ROC VTOL UAS של חברת Attis Aviation

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מינויים , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: Attis , כטב"ם