Odysight.ai מעומר גייסה 10 מיליון דולר

16 יולי, 2024

מכרה מניות מחוץ לבורסה במחיר של 4.80 דולר - בכ-15% פחות ממחירן בשוק. המנכ"ל יהו עופר אמר בעקבות השלמת הגיוס שההון יסייע לחברה להתפתח בתחום האנליטיקה מבוססת-וידאו בשוק התחזוקה המונעת

חברת Odysight.ai מהיישוב עומר שליד באר שבע גייסה כ-10.3 מיליון דולר באמצעות מכירה פרטית של מניות למשקיעים חדשים ולמשקיעים הנוכחיים, בהם בעל המניות הגדול ביותר בחברה, מורי ארקין. הגיוס בוצע מחוץ לבורסה בשער מנייה של 4.80 דולר, בהשוואה לשער של 6.05 דולר במסחר אתמול בערב. בעקבות ההודעה על הגיוס במחיר הנמוך, ירדה מניית החברה בבורסת OTCQB בארה"ב בכ-5%, למחיר של כ-5.75 דולרים. כעת החברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-60 מיליון דולר.

החברה מפתחת ומספקת פתרונות חומרה ותוכנה לתחזוקה מבוססת חיזוי (Predictive Maintenance) וניטור מבוסס אירועים (Condition-Based Monitoring) שהיא בונה מסביב למצלמות וידאו זעירות (חלקן בקוטר 1 מ"מ), שפותחו במקור במדיגוס עבור יישומים רפואיים ותעשייתיים ולאחר מכן הועברו לחברה הבת ScoutCam. בחודש מרץ 2023 היא התפצלה ממדיגוס אשר החזיקה בכ-27% ממניותיה, השלימה גיוס הון פרטי בהיקף של כ-14 מיליון דולר בהובלת הדירקטור והמשקיע מורי ארקין, שינתה את שמה ל-Odysight.ai ודיווחה על השלמת הפיתוח של מערכת בדיקה ויזואלית עבור אלביט.

המנכ"ל יהו עופר אמר בעקבות השלמת הגיוס שההון יסייע לחברה להתפתח בתחום האנליטיקה מבוססת-וידאו בשוק התחזוקה המונעת, ולבנות שיתופי פעולה אסטרטגיים. "לאחרונה החברה קיבלה הזמנות חשובות, בהן הזמנה מחברת Safran Aircraft Engines הצרפתית, והזמנות להתקנת המערכות של החברה בגרסה הימית של מסוקי SH-60 Seahawk של לוקהיד מרטין ובמסוקי AH-64 של בואינג". ברבעון הראשון של 2024 הסתכמו מכירותיה בכ-187 אלף דולר בלבד, בהשוואה למכירות של כ-303 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. סעיף ההוצאה הגדול ביותר שלה ברבעון היה מחקר ופיתוח, שהסתכם בכ-1.51 מיליון דולר. החברה דיווחה על הפסד של כ-3.16 מיליון דולר ברבעון. בקופת החברה היו כ-7.7 מיליון דולר בסוף הרבעון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: Odysight.ai , אודיו וידאו