5 סטארט-אפים אימצו את פלטפורמת Arena של PTC

15 אוקטובר, 2024

היקף העסקאות נאמד במיליוני שקלים. זוהי פלטפורמת PLM ו-QMS. בין החברות, נו-טראפיק, איירובוטיקס ותראניקה

חברת PTC דיווחה כי השלימה באחרונה חמש עסקאות חדשות באקוסיסטם המקומי, בסכום כולל של מיליוני שקלים. החברה שילבה את פתרון Arena ב-5 חברות סטארט-אפ ישראליות, ובהן חברת No-Traffic, המפתחת פלטפורמה חכמה לניהול תחבורה, חברת איירובוטיקס, המפתחת רחפנים אוטונומיים, חברת Theranica המפתחת מדבקה אלקטרונית לשיכוך כאבי מיגרנה ו-QuantalX  המפתחת כלים לאבחון נוירולוגי. 

Arena היא הפלטפורמה של PTC לניהול מחזור חיים של מוצר (PLM) ומערכת ניהול איכות (QMS). היא מתבססת על רכישה שביצעה PLC בתחילת 2021 של חברת Arena Solutions ב-750 מיליון דולר.

הפלטפורמה, הזמינה בענן (SaaS), מסייעת לחברות לעצב, לפתח ולייצר מוצרים בסביבה מרוכזת ולשתף את כל הגורמים הרלוונטיים בפרויקט. הפלטפורמה מקבילה לפלטפורמת 3D Experience של דאסו סיסטמס. 

בחודש מאיהכריזה על הגרסה ה-11 של תוכנת Creo, שהיא פלטפורמת תכנון בעזרת מחשב (CAD) שהיא מפתחת בישראל ומספקת לכ-30,000 לקוחות בעולם. הגרסה החדשה כוללת 150 עידכונים ומודולים חדשים המסייעים בתכנון וייצור של מוצרים מכניים וחשמליים בטכנולוגיות הייצור החדשות ביותר. מערכת קריאו היא אחת מתוכנות ה-CAD הנפוצות בשוק, ופופלרית מאוד בתעשיות התעופה והביטחון. בין החברות המשתמשות בה: לוקהיד מרטיןפראריוולווצבא ארה"בנאס"אאינטל, רייתאון, רפאל ועוד. המתחרה העיקרית שלה היא סולידוורקס.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , חברות סטראט-אפ , חדשות

פורסם בתגיות: PLM , PTC