דויד בן דויד מונה למנכ"ל רייל ויז'ן
5 מאי, 2025
יחליף בתפקיד את שחר חניה, אחד ממייסדיי החברה. בן דויד היה ה-CTO של החברה לפני מספר שנים. הכנסות רייל ויז'ן בשנת 2024 הסתכמו בכ-1.3 מיליון דולר. התקינה מערכות ראשונות ברכבת ישראל

בתמונה למעלה מימין לשמאל: שחר חניה ודויד בן דויד. מקור: לינקדאין
חברת רייל ויז'ן (Rail Vision), המפתחת מערכות התראה מפני התנגשות לעולם הרכבות, הודיעה על מינויו של דויד בן דויד למנכ"ל החברה. הוא יחליף את שחר חניה, אחד ממייסדי החברה, אשר משמש כמנכ"ל בחמש השנים האחרונות והחליט לעזוב לאלתר את החברה. הוא ימשיך לכהן כדירקטור.
זוהי הקדנציה השנייה של בן דויד ברייל ויז'ן, לאחר ששימש בין 2018-2019 כ-CTO של החברה. בשנים האחרונות היה שותף לייסוד וניהל כמנכ"ל את חברת TensorLeap, שפיתחה פלטפורמה לפיתוח מודלי AI. בעברו גם היה שותף להקמה וניהל את חברת Augment, המספקת פתרונות AR למגזר הקמעונאי.
הכנסותיה ב-2024 של רייל ויז'ן הסתכמו ב-1.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-142 אלף דולר ב-2023. החברה רשמה הפסד נקי GAAP בגובה של 30 מיליון דולר. ב-2024 השלימה מספר התקנות בחברת תובלה אמריקאית בשם Loram, כמו גם בחברת מכרות הפועלת בדרום אמריקה. החברה ביצעה גם מספר התקנות ראשונות ב"רכבת ישראל", כחלק מהזמנה של 10 מערכות בסך 1.4 מיליון דולר. החברה נסחרת בנסד"ק בשווי של 21.4 מיליון דולר.
מערכת ההתראה של רייל ויז'ן, Main Line, המותקנת בחזית הקטר, מבוססת על שלוש מצלמות אופטיות: מצלמה ממוקדת לטווח רחוק, מצלמה רחבת זווית לאיתור סכנות בצידי המסילה, ומצלמה תרמית לזיהוי מכשולים בלילה ובתנאי סביבה קשים. מחשב המערכת מקבל את כל המידע מהמצלמות, מתיך את המידע מהחיישנים, ומזהה את המכשולים ומייצר התראות ויזואליות וקוליות עבור מפעילי הרכבת.
המערכת השנייה של החברה היא Shunting Yard והיא מיועדת לטווח עבודה קצר יותר של עד 200 מטר, ומבוססת על שתי מצלמות יום רחבות זווית מצומדות ומצלמה תרמית. גם המערכת הזו מבוססת על היתוך המידע ועיבוד באמצעות מחשב ה-AI. היא משמשת בעיקר באזורי תפעול רכבות – אתרי עבודה שיש בהן קרונות מטען כבדים ובמרכזים לוגיסטיים בהם משנעים את הקרונות והרכבות בין המסילות, מפרידים קרונות מרכבות ומחברים אותם.
פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , מינויים
פורסם בתגיות: רייל ויז'ן