Japan21 מרחיבה את פעילותה בישראל בעזרת נפתלי שריר

30 ינואר, 2012

שריר: "בעקבות הירידה בייצוא לאירופה והקשיים הגוברים בכלכלה האמריקנית, שוק הטכנולוגיה הענק ביפן מעניק חלופה אטרקטיבית לחברות הישראליות"

נפתלי שריר התמנה למועצה המייעצת של חברת Japan21, במסגרת מאמציה להגדיל את היקף פעילותה בשוק הישראלי.

שריר שימש עד לפני כחצי שנה ככמנכ"ל חברת אדווסנס (Advasense) אשר נמכרה ליצרנית חיישני ה-CMOS האמריקאית Pixim באמצע 2011. חברת Japan21 מספקת שירותי תמיכה ייחודיים לחברות המעוניינות להיכנס לשוק היפני. בין הלקוחות הנוכחיים שלה בישראל: בבילון, מוביל-איי, מוביקסל, Starhome, אופטיבייס, נארוס ואלנגו.

היא מספקת שירות מקצה לקצה ומתפקדת כמעין "חברה בת וירטואלית" אשר בונה ומתחזקת מכירות ואופרציות עסקיות ביפן עבור החברות המיוצגות. החברה, שבסיסה בטוקיו, מקדמת את עסקי החברות הישראליות כאילו היא חברה בת פעילה בבעלות מלאה של החברה הישראלית – ומבטלת את הצורך של החברה הישראלית להקים בפועל חברה בת ביפן.

לדברי שריר, "בעקבות הירידה בייצוא לאירופה והקשיים הגוברים בכלכלה האמריקנית, שוק הטכנולוגיה הענק ביפן מעניק חלופה אטרקטיבית לחברות הישראליות. אולם תהליך המכירה בשוק הייחודי ביפן הוא קשה, יקר ומסוכן, וזו הנקודה שבה אנחנו נכנסים לתמונה. מייסד ומנכ"ל Japan21, מייק קאטו, הוא מבקר קבוע בישראל ומכיר לעומק את תרבות ההייטק הישראלית".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , שיווק והפצה