סמינר Edge Impulse לבינה מלאכותית במערכות משובצות יתקיים ב-29 בספטמבר

19 ספטמבר, 2021

הכנס יתקיים במתכונת מקוונת ויימשך שלושה ימים, בתאריכים 29 בספטמבר, 30 בספטמבר וה-1 באוקטובר 2021. בארוע יינתנו הרצאות של מובילים בתעשייה בתחום המתפתח הזה, וייערכו סדנאות מקצועיות

בתמונה למעלה: ערכת פיתוח יישומי IoT של נורדיק סמיקונדקטור הכוללת תוכנת TinyML של Edge Impulse

חברת Edge Impulse מארגנת את אחד מהכנסים המקצועיים הגדולים בעולם בתחום יישומי בינה מלאכותית במערכות משובצות (embedded ML). הכנס יתקיים במתכונת מקוונת ויימשך שלושה ימים, בתאריכים 29 בספטמבר, 30 בספטמבר וה-1 באוקטובר 2021. בארוע יינתנו הרצאות של מובילים בתעשייה בתחום המתפתח הזה, וייערכו סדנאות מקצועיות.

בין הדוברים בכנס: ראש קבוצת לימוד מכונה בחברת ARM סטיב רודי, מנהלת התחומים הצומחים בחברת אנבידיה קייט קאלוט, מנהל תחום אבזרי קצה בחטיבת סיליקון וטלקום של Azure קיט ברנרד, מנהלת Project 15 בחברת מיקרוסופט שרה מאסטון, מהנדסים בכירים של גוגל בתחום הבינה המלאכותית באבזרי קצה ועוד.

הכנס ייפתח בהרצאות של מנהלי Edge Impulse אשר יציגו את מפת הדרכים הטכנולוגית של החברה. בינה מלאכותית באבזרי הקצה (TinyML) מסתמנת כאחד ממנועי הצמיחה המעניינים של תעשיית ההייטק בשנים הקרובות. חברת ABI מעריכה שמדובר באחד מתחומי ה-IoT הצומחים ביותר: בשנת 2020 נמסרו ללקוחות כ-15.2 מיליון אבזרים מקושרים שהוטמעו בהם תוכנות TinyML, ובשנת 2030 צפוי מספרם להגיע לכ-2.5 מיליארד אבזרים.

חברת Edge Impulse מספקת תוכנות וכלי פיתוח ליישומי TinyML במתכונת מיוחדת: היא ניתנת למפתחים בחינם, כאשר המודל העסקי מבוסס על מתן שירותים לארגונים במתכונת של SaaS: הפלטפורמה, הקומפיילר והאופטימיזציה נעשים בענן של החברה, כאשר התשלום הוא עבור זמן עיבוד מיוחד, תמיכה טכנית והתאמה אישית לדרישות הלקוח.

מנהל הפעילות של החברה בישראל, אמיר שרמן, אמר שתפישת TinyML מהווה שינוי פרדיגמה בעולם ה-IoT, מכיוון שהיא מאפשרת לבצע את העיבוד באבזר הקצה עצמו ולא בענן.

למידע נוסף ורישום לכנס: Imagine

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , IOT , בינה מלאכותית , חדשות