vSync הכריזה על פלטפורמת vAXIom לאינטגרציה ואימות תכנונים מבוססי FPGA

16 פברואר, 2014

מערכת הדגמה עובדת של vAXIom Platform על בסיס כרטיס Xilinx Zynq, תוצג על-ידי vSync בסמינר הטכנולוגי All Programmable Summit שיתקיים ביום ג', 25 בפברואר, באולמי אבניו באירפורט סיטי

מערכת הדגמה עובדת של vAXIom Platform על בסיס כרטיס Xilinx Zynq, תוצג בסמינר הטכנולוגי All Programmable Summit שיתקיים ביום ג', 25 בפברואר, באולמי אבניו באירפורט סיטי.

חברת vSync Circuits תחשוף בשבוע הבא בישראל את פלטפורמת האינטגרציה, וריפיקציה ודבאגינג (Debug) החדשה, vAXIom Platform. המערכת מיועדת לשימוש בתכנון מערכות על-גבי שבב המבוססות על FPGA וכולליות קישוריות AXI Interconnect.

דיאגרמת המלבנים של מערכת vAXIom
דיאגרמת המלבנים של מערכת vAXIom

מערכת הדגמה עובדת של vAXIom Platform על בסיס כרטיס Xilinx Zynq, תוצג בסמינר הטכנולוגי All Programmable Summit שיתקיים ביום ג', 25 בפברואר, באולמי אבניו באירפורט סיטי.

מערכת vAXIom Platform כוללת מספר מודולי IP וסביבות סינתזה וסימולציה לווריפיקציה ומאפשרת הרכבה מהירה ואמינה של מערכת עם או בלי מעבד פנימי ARM/uBlaze תוך יצירה אוטומטית של סביבות סינתזה וסימולציה מערכתית. הפלטפורמה נותנת יכולת להרים מערכת עובדת בסימולציה ובמעבדה בתוך פחות מיום אחד, ולבצע Debugging בדרכים שונות באמצעות ממשקים סטנדרטיים כמו JTAG.

לצד המוצר החדש, תציג vSync Circuits את הגרסה החדשה של המוצר הדגל של החברה Vincent Platform, העוסק במציאת ובמתן פתרונות לבעיות סינכרון בתוך מימושי FPGA. הגרסה החדשה של Vincent Platform כוללת שיפורים ביכולות הבדיקתיות: יכולות אלגוריתמיות חדשות, תצוגות גרפיות וסינרגיה מתקדמת יותר עם כלי Xilinx: Vivado/ISE.

למידע נוסף: ביתן מס' 21 של vSync Circuits בכנס All Programmable Summit 2014, באולם אבניו באירפורט סיטי, יום ג', 25 לפברואר 2014.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , תוכנה ותכנון אלקטרוני