טקסס אינסטרומנטס הכריזה על מיקרו-מעבד AM1810 בארכיטקטורת ARM

6 דצמבר, 2010

המיקרו-מעבד AM1810 בנוי בארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara. הוא מבוסס על ארכיטקטורת ARM9TM בשבב יחיד, עם ממשק PROFIBUS משולב, המשתמש בפרוטוקול Fieldbus לתקשורת בין פריטי ציוד אוטומציה בתעשייה

טקסס אינסטרומנטס (TI) הכריזה על המיקרו-מעבד AM1810 בארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara – פתרון חדש בארכיטקטורת ARM9TM בשבב יחיד, עם ממשק PROFIBUS משולב, המשתמש בפרוטוקול Fieldbus לתקשורת בין פריטי ציוד אוטומציה בתעשייה. התקן משולב זה משמש להספק נמוך ומבטל את הצורך בהתקני PROFIBUS, ASIC או FPGA חיצוניים. בכך הוא חוסך משאבי זמן ועלויות פיתוח, תוך כדי שיפור ביצועי המערכות.  בין הדוגמאות ליישומים תעשייתיים עבור הרכיב החדש: בקרים מיתכנתים (PLC) וממשקי אדם-מכונה (HMI).

מעבד AM1810 מחבר את ממשק PROFIBUS ישירות למקמ"ש RS–485, ומבטל את הצורך במעגלי ASIC או בהתקני FPGA. ניתן לתכנן תיבות ובתים של מכשירים עם תכנון תרמי קל יותר עבור המוצרים מבוססי PROFIBUS שלהם, בזכות ארכיטקטורת הספק נמוך. בנוסף, הכריזה טקסס אינסטרומנטס על כניסתה לארגון PROFIBUS International. בהצטרפותה לארגון, מתחייבת טקסס אינסטרומנטס לשוק התעשייתי באספקה של פתרון משולב ומוסמך, על מנת להקל על הפיתוח ולשפר את העלויות עבור המתכננים לתעשייה.

בנוסף לממשק PROFIBUS, המעבד תומך גם בפרוטוקול EtherCAT® Master בחיבור port מסוג Ethernet המשולב. תמיכה זו מאפשרת למתכננים בתחום התעשייתי לפתח מוצרים עם תמיכה בריבוי פרוטוקולים.

מחירים, תוכנה, כלים וזמינות

לקוחות החברה יכולים להתחיל ולפתח את התכנונים שלהם כבר היום עם מודול ההערכה ETMDXEVM1810 במחיר של 995 דולר. ערכת הפיתוח כוללת את חבילת התמיכה במעגל בליבת Linux גרסה 2.6.33, מערכת  Windows  Embedded CE, כלי ביצוע קונפיגורצית PRU , רשת PRU CAN, מקמ"ש PRU UART והתקן הדגמה למסך מגע. בנוסף למודול ההערכה, לבית התכנון השותף של טקסס אינסטרומנטס – Critical Link LLC –  יש מעגל פיתוח מבוסס תקני ETX תעשייתי באיכות ייצור עם מעבד המיקרו AM1810 בארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara, שאפשר להשיגו במחיר של 749 דולר, והוא כולל את חבילת התמיכה במעגל לליבת Linux לזמן אמת עם תוכנת ההדגמה וההערכה לממשק PROFIBUS.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: MCU/MPU , חדשות , סמיקונדקטורס