KaiSemi פיתחה תהליך אוטומטי להמרת רכיבי FPGA ל-ASIC

27 פברואר, 2011

החברה חתמה על הסכמי הפצה באירופה, בארה"ב ובאסיה. מנכ"ל KaiSemi, גל גילת: "השימוש בכלי המרה מוכח ואוטומטי ללא נגיעה ב-RTL מאפשר לנו התחייבות לפונקציונליות מלאה, במחיר נמוך יותר ובזמן אספקה קצר"

החברה חתמה על הסכמי הפצה באירופה, בארה"ב ובאסיה

אלקטרוניקה הייטק המרת רכיבים
מנכ"ל KaiSemi, גל גילת

חברת KaiSemi מנתניה פיתחה טכנולוגיה להמרה אוטומטית של רכיבי FPGA מיתכנתים ברכיבי ASIC בעלי תאימות מלאה של pin-to-pin לרכיבים המתיכנתים המקוריים. התהליך מיועד להפחית את עלויות הייצור של יצרנים המשתמשים ברכיבים מיתכנתים.

החברה הודיעה שהיא מספקת גם את שירותי הייצור באמצעות יצרן שהיא עובדת איתו. החברה מבצעת את ההמרה ומספקת את רכיב ה-ASIC אשר מיוצר לאחר ההמרה. החברה מסרה שרכיב ה-ASIC המוזמן תואם לחלוטין לתיפקוד של רכיב ה-FPGA, ומחירו נמוך בכ-70%.

תאימות מלאה

החברה פיתחה כלי קנייני המבצע את ההמרה ישירות מה- netlist של ה- FPGA המקורי, ל-gate level netlist של ה-ASIC. החברה מסרה שעד בוצעו היום יותר מ-500 המרות מוצלחות. הטכנולוגיה הוצגה לראשונה בפני לקוחות פוטנציאליים במהלך תערוכת אלקטרוניקה 2010 שנערכה במינכן, ובעקבות התגובות חתמה החברה על הסכמי הפצה בצפון אמריקה, באירופה ובאסיה.

לדברי מנכ"ל KaiSemi, גל גילת, "השימוש בכלי המרה מוכח ואוטומטי ללא נגיעה ב-RTL מאפשר לנו התחייבות לפונקציונליות מלאה, במחיר נמוך יותר ובזמן אספקה קצר". החברה מנהלת את כל תהליך ה-FPGA-to-ASIC עבור הלקוח, החל מהזמנת רכש, דרך המרה, ASIC flow וייצור, וכלה במשלוח שבבי ה-ASIC. חברת KaiSemi עובדת במתכונת של חברת fabless המתמחה במכירת שבבים על בסיס המרות אוטומטיות.

מוצרי ההמרה של החברה כוללים המרת FPGA ל-ASIC, Multichip ל-ASIC, ASIC ל-ASIC ואלגוריתם DSP ל-ASIC. החברה הוקמה על-ידי יוצאי Flextronics Semi שהתמחו ב-VLSI, ASIC, EDA ובנושאי המרה, ונמצאת בבעלות קבוצת Kai-Tek, העוסקת גם בהפצת רכיבים וגם במתן שירותי הרכבה אלקטרוניים.

אלקטרוניקה הייטק המרה ASIC
תזרים העבודה בתהליך ההמרה של KaiSemi
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: FPGA , חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים , שיווק והפצה