NeuReality חושפת שרת המותאם ליישומי AI

14 ספטמבר, 2021

הפתרון, במתכונת שרת-על-שבב, מתבסס על כרטיס FPGA של זיילינקס ומספק את כל הרכיבים הדרושים למשימות הסקה בלמידת-עומק. החברה תציג את הפתרון בשתי ועידות השבוע

סטארט-אפ ה-AI ניוריאליטי (NeuReality) מקיסריה חושף השבוע פתרון ייעודי עבור יישומי AI שפותח בשיתוף ענקית השבבים זיילינקס (Xilinx). שיתוף הפעולה מבוסס על פלטפורמת ה-AI-centric inference החדשה של ניוריאליטי NR1-P, שכוללת סוג חדש של שרת-על-גבי-שבב (SoC – Server-on-a-chip) שפותח על ידי הסטארט אפ המספק את כל הרכיבים ההכרחיים לפריסה של פתרון הסקה (inference) בלמידה עמוקה (deep learning) שלם. הפלטפורמה מטפלת ביישומי AI בנפחים גבוהים במגוון תחומים, דוגמת בריאות, ביטחון הציבור, קמעונאות ויישומים רבים של ראייה ממוחשבת.

ניוריאליטי עבדה באופן הדוק עם זיילינקס בכדי לספק את שרת ה-AI-centric בעל הפונקציונליות המלאה הראשון בעולם. אב הטיפוס של פלטפורמה זו מצמצם את שני החסמים העיקריים שבולמים את פריסת ה-AI של ארגונים כיום – עלות ומורכבות. כחלק משיתוף הפעולה, פלטפורמת ה-NR1-P, המבוססת על ה-FPGA מדגם Versal של זיילינקס, מוצעת למכירה ישירות מניוריאליטי, ותסופק על ידי חברת Colfax International.

NR1-P הוא המימוש הראשון של ארכיטקטורת ה-AI-centric החדשה שפיתחה ניוריאליטי, ומימושים נוספים צפויים בהמשך. הפלטפורמה מותקנת כבר בדטה סנטר זמין של Colfax-international  ומאפשרת לחיבור מרחוק על מנת לבדוק ולהתרשם מהיכולות והביצועים המתקדמים שלה. שבב ה- NR1-P של ניוריאליטי נבנה על גבי כרטיס הפיתוח Xilinx Versal VCK5000 ויכול לספק יחס ביצועים לעלות ויחס ביצועים להספק גדולים עד פי שלושה בהשוואה למערכות החדשות המבוססות על רכיבי ה- A100 וה-T4 של Nvidia. פתרון האב טיפוס המלא כולל מסד שרת 4xRU עם 16 כרטיסי מודולי AI-centric על בסיס כרטיסי הפיתוח של זיילניקס, מכיל תוכנת שרת מבוססת לינוקס עם תמיכת Kubernetes לניהול וניצוח (orchestration) במסדי נתונים (דטה-סנטרים) מודרנים.

משה תנ"ך, מנכ"ל ומייסד משותף של NeuReality, ציין: "עבודתנו המשותפת עם זיילינקס, המובילה את שוק שבבי ה-FPGA ל-AI, מקדמת אותנו למציאות חדשה שבה התקני סיליקון של שרת AI-centric על גבי שבב מספקים יעילות אידיאלית בעלות כוללת נמוכה, יכולת הגדלת משאבים ליניארית (Linear scalability), זמן עיבוד נמוך מאד, ופשטות בממשק המשתמש ובחוויית המשתמש. כל אלה יוכלו עכשיו לאפשר לתחומים רבים שאינם יכולים להשתמש בטכנולוגיית AI לפרוש שימוש נרחב בטכנולוגיה ולשפר את העולם סביבנו בתחומים דוגמת בריאות, ביטחון הציבור ותחומים רבים אחרים שנחסמים היום בגלל העלות והמורכבות שימוש בפתרונות מבוססי ארכיטקטורת ה-CPU-centric  של חברות דוגמת Nvidia".

ניוריאליטי מציגה את פתרונותיה ואת שיתוף הפעולה עם זיילינקס בוועידת AI Hardware Summit במאונטיין ויו, קליפורניה, ב-13-16 בספטמבר, ובוועידה הווירטואלית Xilinx Adapt ב-16 בספטמבר. במהלך שני האירועים חברות יוכלו ללמוד עוד על המערכת של ניוריאליטי ולהירשם לצפות בהדגמה חיה של פלטפורמת ה- NR1-P.

ניוריאליטי נוסדה בשנת 2019 על ידי משה תנ"ך, המשמש כמנכ"ל, צביקה שמואלי, סגן נשיא לתפעול, ויוסי קסוס המשמש כסגן נשיא לפיתוח שבבים. לפני הקמת ניוריאליטי, משה תנ"ך כיהן בתפקידים בכירים כמנהל הנדסה במארוול ובאינטל וסגן נשיא למו"פ בדיזיינארט נטוורקס (שנרכשה מאוחר יותר על ידי קוואלקום). צביקה שמואלי כיהן כסגן נשיא Backend במלאנוקס וכסגן נשיא להנדסה בהבאנה לאבס. יוסי קסוס שימש כדירקטור בכיר להנדסה במלאנוקס וכראש תחום פיתוח השבבים באיזיצ'יפ. ניוריאליטי, שנחשפה לראשונה בפברואר השנה כשהודיעה על השלמת גיוס סיד בהיקף של 8 מיליון דולר, מעסיקה כיום למעלה מ-20 עובדות ועובדים במרכז הפיתוח של החברה בקיסריה ובתל אביב. בכוונת החברה להכפיל בשנה הקרובה את צוות עובדי החברה על מנת לתמוך באתגרי הפיתוח.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: FPGA , בינה מלאכותית , חברות סטראט-אפ , חדשות , סמיקונדקטורס , ענן

פורסם בתגיות: /Neureality , XILINX