TI הכריזה על פלטפורמת מיקרו-בקרים חדשה: Hercules

18 ספטמבר, 2011

פלטפורמת Hercules כוללת שלוש משפחות מיקרו-בקרים המבוססות על ליבת מעבדי Cortex של חברת ARM. היא מיישמת אמצעי הגנה ואבטחה באמצעות חומרה, כדי להגדיל עד למקסימום את הביצועים ולצמצם את תקורת התוכנה במערכת

ערכת הפיתוח מגיעה במתכונת מיקרו-בקר ניתקע באמצעות USB

Hercules™ safety microcontroller platformחברת טקסס אינסטרומנטס (TI) הכריזה על פלטפורמת מיקרו-בקרים חדשה עבור תעשיות המכשור הרפואי, המוצרים התעשייתים והתחבורה. פלטפורמת Hercules החדשה כוללת שלוש משפחות של מיקרו-בקרים המבוססות על ליבת מעבדי Cortex של חברת ARM.

משפחת Hercules RM4x מיועדת ליישומים רפואיים ותעשייתיים. משפחת Hercules TMS570 מיועדת בעיקר ליישומים תעבורתיים, ומשפחת Hercules TMS470M מיועדת ליישומים בעלי תביעות ביצועים שאינן בקצה הגבוה. כל המשפחות מספקות יכולות שידרוג בקישוריות, בזיכרון ובתכונות הבטיחות.

חבילת אבטחה בחומרה

שלא כמו במיקרו-בקרים רבים בשוק, פלטפורמת Hercules מיישמת אמצעי הגנה ואבטחה באמצעות חומרה, כדי להגדיל עד למקסימום את הביצועים ולצמצם את תקורת התוכנה במערכת. אמצעים אלה מבוססים על טכנולוגיות שפותחו במהלך יותר מ-20 שנות התמחות של TI באספקת מערכות קריטיות.

תכונות הבטיחות של משפחות Hercules RM4x ו- TMS570, המיועדות ליישומים עתירי ביצועים, כוללות מעבדי נקודה צפה כפולי-ליבה (Cortex-4RF) הפועלים במקביל ומספקים יתירות המאפשרת לבצע איבחון מקוון.

גילוי שגיאות

המעבד המרכזי (CPU) וכל בקרי האפיקים הראשיים כוללים הגנה על הזיכרון, וכן קוד תיקון שגיאות (ECC) עבור זיכרון ה-FLASH וזיכרון ה-RAM. הקוד מספק יכולת תיקון שגיאות בסיבית יחידה וגילוי שגיאות בסיבית כפולה (SECDED) בלא השפעה על הביצועים.

בנוסף, יחידות ה-CPU וה-RAM כוללות מעגל בדיקה עצמית (Built-In-Self-Test) לבדיקה בלא מעורבות תוכנה של התפתחות השהיות, וידוא נכונות מידע (Parity Check), ומעגלים משלימים הכוללים שני ממירי ADC ומערך לניטור המתח ואותות השעון, במסגרת פתרונות הדיאגנוטסטיקה העצמית של הבקרים.

המשפחות השונות מאפשרות עבודה בתדרי 80MHz, 180MHz ו-220MHz, וכוללות מגוון אמצעי קישוריות, בהן: CAN, איתרנט, USB ו-FlexRay. ערכת הפיתוח מגיעה במתכונת מיקרו-בקר ניתקע באמצעות USB, המאפשר מעבר מהיר לפיתוח המוצר הסופי.

למידע נוסף: www.ti.com/hercules-pr-lp

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: MCU/MPU , חדשות , רכיבים