מיליטרם תייצג את תאגיד CNGC הסיני בתחום האלקטרו-אופטיקה

22 ספטמבר, 2011

התאגיד נמצא בבעלות ממשלת סין ומעסיק כ-300 אלף עובדים. תוכנית העבודה שלו הוגדרה בקונגרס ה-16 של המפלגה הקומוניסטית, שבה נקבע כי שני העשורים הראשונים של המאה ה-20 יוקדשו להשגת יפיתוח טכנולוגיות צבאיות מתקדמות

תאגיד CNGC אינו דורש מילוי טופס "משתמש סופי" כדי לספק ציוד וחומרים

טקס חתימת הסכם הנציגות בשנזן

חברת מיליטרם (Militram) מהרצליה חתמה על חוזה ייצוג בלעדי עם שלוחת האלקטרו אופטיקה של התאגיד הביטחוני הסיני CNGC. הסכם הנציגות נחתם בשבוע שעבר במהלך תערוכת האלקטרואופטיקה CIOA, שנערכה בשנזן, סין.

במסגרת ההסכם, תשווק מיליטרם בישראל מערכות אלקטרו-אופטיות, מערכות ראיית לילה וחומרי-גלם לתעשיית האלקטרו-אופטיקה, דוגמת ספיר, גרמניום ומתכות מיוחדות.

תעשיות משלימות

מנכ"ל מיליטרם, רמי לחובר, אמר שהמימדים הגדולים של התעשייה הסינית והטכנולוגיות המתקדמות של התעשייה הישראלית משלימים אחד את השני. לדבריו, "הקשר הישיר עם מקורות האספקה הסיניים מאפשר לתעשיות הביטחוניות הישראליות לעקוף את הצורך בהצהרות משתמש סופי (End User) שאותן דורשים הספקים מארה"ב ואירופה".

חברת מיליטרם הינה מחברות הנציגויות הוותיקות בישראל, ופועלת יותר מ-25 שנה בתחומי האלקטרואופטיקה ועיבוד אותות. תאגיד CNGC נמצא בבעלות ממשלת סין ונחשב לגוף הפיתוח והייצור הביטחוני הגדול במדינה. הוא כולל מפעלי ייצור, 120 מכוני מחקר ופיתוח ומעסיק כ-300 אלף עובדים.

התאגיד מתמקד בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות, שנועדו לספק יתרון איכותי לצבא הסיני, דוגמת נשק מדויק חכם, מערכות ראיית לילה ואיסוף מידע, הגנת כלי-טיס מפני טילים, אמצעים להשגת הרס מירבי ועוד. יעדים אלה נקבעו במסגרת התוכנית האסטרטגית לצבא סין שנקבעה במהלך הקונגרס ה-16 של המפלגה הקומוניסטית. הקונגרס קבע ש-20 השנים הראשונות של המאה ה-21 מיועדות להשגת ופיתוח טכנולוגיות חדשות במטרה שבסופן יצוייד צבא סין בנשק המתקדם ביותר בעולם.

MILITRAM ELECTRO OPTICS
ארטילריה מתוצרת סין. מתוך אתר CNGC, בכתובת: www.norincogroup.com.cn
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה , תעופה וביטחון