ארו ישראל פיתחה כרטיס הערכה למיקרו-בקר שתי ליבות של NXP

18 מרץ, 2012

הכרטיס מכיל ליבות עיבוד שונות של חברת ARM. הוא פותח ויוצר בישראל בסיוע Diolan, וישמש את NXP ואת ארו העולמית. ביום ה' הוא יוצג בפני התעשייה המקומית בסמינר משותף של ארו ו-NXP בהרצליה. כל המשתתפים בסמינר יקבלו כרטיס הערכה בחינם

אמיר שרמן: "בשלב הראשון ייצרנו 1,000 כרטיסי הערכה"

MCUחברת ארו רכיבים ישראל (Arrow) מתכננת לחשוף כרטיס הערכה שהיא פיתחה עבור מיקרו-בקר חדש של חברת NXP, מדגם LPC4350. כרטיס הפיתוח גם יוצר בישראל על-ידי חברת Diolan שהשתתפה בפיתוח, וישמש ככרטיס ההערכה הרשמי של המוצר, אשר ישווק על-ידי ארו העולמית ועל-ידי חברת NXP.

המנהל הטכני של ארו רכיבים בישראל, אמיר שרמן, סיפר ל-Techtime שהפרוייקט מייצג שלב חדש בתפישה של החברה, לגבי האופן שבו היא משתפת פעולה עם הלקוחות ותומכת בהם. לדבריו, מדובר במיקרו-בקר יוצא דופן בתעשייה, שכן הוא מכיל שתי ליבות עיבוד שונות  של חברת ARM. ליבת Cortex-M0 ליישומים משובצים הדורשים עיבוד אותות, וליבת Cortex-M4 לחישובי נקודת צפה ופעולות אריתמטיות מורכבות, שבהן המעבד השני משמש כמעבד-עזר המטפל במשימות ה-I/O.

כרטיס הערכה במתנה

שרמן: "בשלב הראשון ייצרנו 1,000 כרטיסי הערכה (Evaluation Boards) המשווקים בשם LPC-4350-DB1. כעת חברת ארו העולמית מתחילה את כל הסמינרים שלה בעולם בהצגת הכרטיס שפותח בארץ". ביום חמשי השבוע, ב-22 למרץ, תקיים ארו סמינר משותף עם NXP במכללת הי-טק בהרצליה פיתוח בשעות 09:00-16:00 שבו היא תציג את הכרטיס בפני התעשייה הישראלית. "אנחנו מתכננים להעניק את הכרטיס במתנה לכל אחד מהמשתתפים בסמינר שנקיים השבוע", אמר שרמן.

 כרטיס ההערכה כולל מחבר JTAG/SWD הסטנדרטי של ARM, ממשקי USB, ממשקי 10/100MBit Ethernet ועוד. ניתן לחבר אותו אל SDRAM חיצוני, ספק כוח ושעון חיצוניים, כרטיסי הרחבה שונים החל מ-HDMI וכלה ב-ADC ועוד.

לרישום לסמינר וקבלת הכרטיס במתנה: Arrow-Diolan Board

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: MCU/MPU , חדשות , רכיבים , שיווק והפצה