TI הכריזה על ממיר SAR הכולל תוכנת הדמייה של כל שרשרת האות

29 מאי, 2012

הרכיב החדש כולל תוספים מיוחדים בתוך השבב המיועדים להקטין את מספר הרכיבים ההיקפיים במעגל. בהם: מקור מתח ייחוס 2.5V, חיישן טמפרטורה בדיוק של 1ºC±, ומרבב פנימי החוסך גם את הצורך להשתמש בקבל חיצוני

חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) הכריזה על ממיר אנלוגי לספרתי (ADC) מסוג Successive Approximation עם מודול SPICE בגרסת TINA–TI.

התוכנה מאפשרת למתכנני מערכות לבצע הדמייה של שרשרת האותות האנלוגיים, ולאפיין אותה בתוכנה. המודל זמין עבור הממיר ADS8028, הפועל ברזולוציה של 12 סיביות ומספק 8 ערוצים בקצב של 1MSPS.

מודול התוכנה מיועד לספק מענה לבעייה מטרידה. בעבר יכלו המתכננים לבצע הדמייה ומידול של המערכת רק עד שלב ה-SAR. הדבר אילץ אותם להשקיע זמן ומשאבים בבניית החומרה כדי לבצע מדידה ממשית של ביצועי המערכת.

מודל התוכנה TINA-TI SPICE מאםשר לאמת באופן מלא את התכנון של מעגלי הדחיפה של הממיר ולמנוע את הצורך בבניית חומרה ייעודית לצורכי בדיקת התכנון. המודל ניתן להורדה מאתר TI ומאפשר לבצע הדמייה של כל ממירי SAR החדשים של החברה.

הרכיב החדש כולל תוספים מיוחדים בתוך השבב המיועדים להקטין את מספר הרכיבים ההיקפיים במעגל. בהם: מקור מתח ייחוס 2.5V, חיישן טמפרטורה בדיוק של 1ºC±, ומרבב פנימי החוסך גם את הצורך להשתמש בקבל חיצוני.

הממיר פועל בשלושה טווחי מתח שונים בין 1.65V ל-5V וצורך הספק שקט (power-down mode) של 36µW בלבד. הוא מופיע במארז 4×4 מ"מ ומיועד לעבודה בטווח טמפרורות של -40ºC  עד 125ºC.

למידע נוסף: www.ti.com/ads8028-pr-eu

ממיר ADC

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , רכיבים