חברת פריסקייל הכריזה על שני מעבדי QorIQ חדשים ב-28 ננומטר

1 יולי, 2012

הם כוללים ארבע ליבות ועובדים בתדרים של 800MHz ו-1.8GHzבהספק של פחות מ-5W.

חברת פריסקייל (Freescale) הכריזה על שני מעבדים חדשים במשפחת QorIQ AMP הכוללים ארבע ליבות ועובדים בתדר של יותר מ- 800MHz ובהספק של פחות מ-5W.

נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, דודי גלנטי, אמר שהחברה ממשיכה לפתח פתרונות מעבדי רשת משובצים בגיאומטריה של 28 ננומטר. "הפתרונות המתוחכמים הללו, שמרביתם מפותחים במרכז הפיתוח של פריסקייל בישראל, מדגימים את המחויבות לפורטפוליו מוצרים תואם ובר-גידול".

מעבד T1042 מחליף את מוצרי P1 ו-P2 הפופולריים. בהשוואה אליהם הוא מספק יותר מפי 2 ביצועים בליבה ורוחב פס SerDes, באותה מעטפת הספק. המעבד משלב 4 ליבות בארכיטקטורת Power עם 64 סיביות, וארכיטקטורת האצת נתיב המידע (DPAA) של פריסקייל, יכולות התאמת תבנית/אבטחה מתוחכמות וממשקי PCI Express ואיתרנט. הוא מיועד ליישומים דוגמת נקודת גישה ברשת מקומית אלחוטית, ציוד מיתוג וניתוב, התקני אבטחה, ומוצרי מיכון רשת במפעלים.

מעבדים מרובי-ליבות

מעבד T2080 משלב ארבע ליבות כפולות נימים בארכיטקטורת Power וב-64 סיביות, שפועלות במהירות של עד 1.8GHz. הוא מתוכנן לספק ביצועים כפולים לוואט בהשוואה להתקני QorIQ P המיוצרים ב-45 ננומטר. הוא כולל טכנולוגיית וירטואליזציה, מערך קלט/פלט, DPAA ואבטחה מחוזקת. המעבד ליישומים דוגמת ריכוז נתונים נייד, כרטיסי רשת LTE/WCDNA, כרטיסי בקרה וממשק לרשת, וכן מוצרי בדיקה ומדידה.

ה-T2080 מיועד לרשת את התקני ארבע הליבות P3041 ו-P2041, ומספק פי 2 ומעלה יכולות ליבה, גודל זיכרון מטמון, רוחב פס SerDes וקישוריות איתרנט, באותה מעטפת הספק.  יתרון הביצועים של T2080 מיוחס בעיקר לליבת e6500 כפולת הנימים והיעילה מאוד שהוצגה לראשונה בהתקן T4240 מסדרת ה-AMP בגיאומטריה של 28 ננומטר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: MCU/MPU , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , רכיבים