חברת ארו ישראל חשפה את אסטרטגיית Five Years Out

3 יולי, 2012

החברה מציעה אספקת שירותים ארוכי-טווח, הכוללים סיוע בכל שלבי הבאת המוצר לשוק: החל משלב התיכנון, עבור לתמיכה טכנית בייצור, וכלה במתן פתרונות יצירתיים לצורך קבלת החלטות ואיתור פתרונות טכנולוגיים עבור הדורות הבאים של המוצר

במהלך כנס הלקוחות הדו-שנתי של חברת ארו רכיבים ישראל (Arrow) שנערך בשבוע שעבר באולמי אבניו בקרית-שדה התעופה, נחשפה אסטרטגיית התמיכה החדשה שלה בלקוחות: Guiding Innovation Forward-Five Years Out.

ארו ישראל
מימין לשמאל: סטפאנו קולטו ומנהלי ארו רכיבים ישראל: אלדד יסעור ואמיר שרמן

על-פי שיטת הפעולה החדשה שהוצגה בכנס Multi Solution, ארו בונה תשתית לשיתוף פעולה עם הלקוחות מעבר לשלבי הייצור ואספקת הרכיבים. החברה מציעה אספקת שירותי ייעוץ ארוכי-טווח, הכוללים סיוע בכל שלבי הבאת המוצר לשוק: החל משלב התיכנון, עבור לתמיכה טכנית בייצור, וכלה במתן פתרונות יצירתיים לצורך קבלת החלטות ואיתור פתרונות טכנולוגיים עבור הדורות הבאים של המוצר.

ארו רכיבים ישראלבכנס השתתפו 500 לקוחות של החברה, אשר קיבלו הרצאות מקצועיות בארבעה מושבים נפרדים: מיקרו-בקרים, מיקרו-מעבדים ומעבדים מרובי-ליבות, מערכות אנלוגיות ומערכות הספק, וכן רכיבים פסיביים ואלקטרו-מכניים.

הכרזות טכנולוגיות חדשות

במהלך הכנס נערכו מספר הכרזות: חברת ST הכריזה על מיקרו-בקר הכולל את ליבת המעבד CortexM0 של חברת ARM. חברת פריסקייל חשפה את רכיבי משפחת MultiCore Vybrid, הכוללת את ליבות העיבוד CortexA5 ו- CortexM4של ARM. חברת ארו הציגה כרטיס פיתוח עצמי עבור יישומי System On Module ועוד. לצד ההרצאות, נערכה תערוכה מקצועית שכלל 24 ביתנים של יצרניות שבבים, פתרונות אלקטרו-מכניקה, חברות תוכנה ושותפות עיסקיות של ארו.

לארוע הגיעה משלחת של בכירים מחברת ארו העולמית, בראשותו של סטפאנו קולטו, מנהל אזור דרום אירופה בחברת ארו. לדבריו, זה היה אחד מהארועים הטכנולוגיים המעניינים ביותר שבהם השתתף לאחרונה. לאחר סיום הארוע, ערכה ארו מפגש בכירים מההייטק ביפו העתיקה. מסמר הערב היה… קוסם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: MCU/MPU , חדשות , רכיבים , שיווק והפצה