Agilent Technologies הכריזה על גרסת 3D-EM חדשה

23 יולי, 2012

הגרסה החדשה מיועדת להקל על יצירת מודלים תלת-מימדיים של קרינה חשמלית ואלקטרומגנטית, ועל ניתוח הביצועים החשמליים של מארזים, מחברים, אנטנות, רכיבי RF ורכיבים מהירי תדר אחרים. היא כוללת בסיס נתונים משותף עם ADS

חברת Agilent Technologies הכריזה לאחרונה על הגרסה החדשה של תוכנת Electromagnetic Professional מתוצרתה, EMPro 2012.

Agilent Technologiesהגרסה החדשה מיועדת להקל על יצירת מודלים תלת-מימדיים של קרינה חשמלית ואלקטרומגנטית, ועל ניתוח הביצועים החשמליים של מארזים, מחברים, אנטנות, רכיבי RF ורכיבים מהירי תדר אחרים. החברה מסרה שהעדכון האחרון כולל רמה חדשה של אינטגרציה, המבוססת על גישת בסיס נתונים משותף מול תוכנת ADS (Advanced Design System) של החברה. במקביל, בוצעו שיפורים בסימולטור לקבלת ביצועים טובים יותר. בהם: שילוב אלגוריתם ניתוח חדש עברו תדרים נמוכים, אשר משפר את הדיוק בתדרים שמתחת ל-100MHz.

בתוך כך הודיעה חברת Sivers IMA האירופית, המתמחה בייצור מוצרי מיקרוגל, שהיא בחרה בפלטפורמת Advanced Design System 2011 ליישום מלא של RFIC/MMIC מבוסס סיליקון. "בחרנו ב-ADS מכיוון שהיא מספקת סימולציה מוכחת של מעגלי RF, EM solvers משולבים ותמיכת backend שהינה RF-relevant. ADS מאפשרת לנו להציג מוצרים חדשים עבור תדרי הרדיו E-band ו-V-band", הסביר המנהל הטכנולוגי של החברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , WIRELESS , חדשות , ציוד בדיקה