חברת S2Cנכנסת לישראל עם כרטיס בדיקות לתכנוני שבבים

27 ינואר, 2013

מינתה את חברת Beyond Electronics כנציגתה הבלעדית בישראל. כרטיס הבדיקות Quad Virtex-7 מבוסס על ארבעה רכיבי Virtex-7 של Xilinx המקושרים אחד עם השני בערוצים מהירים ומאפשר לדמות את הפעילות של רכיב ASIC המכיל עד 80 מיליון שערים

החודש החברה הכריזה על כרטיס הבדיקות Quad Virtex-7, המבוסס על ארבעה רכיבי Virtex-7

Quad Virtex-7
Quad Virtex-7

חברת S2C מסן-חוזה, קליפורניה, החליטה להיכנס לשוק השבבים הישראלי ומינתה את חברת Beyond Electronics שבבעלות יוסי בניזרי, בעבר מנהל הפעילות של חברת Lattice בישראל, לנציגתה הבלעדית בארץ. החברה הוקמה בשנת 2003 ומספקת פתרונות פרוטוטייפינג (בדיקת אבות טיפוס של תכנוני שבבים) ליצרני שבבים לפני שהם מעבירים את התכנון לייצור כשבב ASIC ייעודי. הכניסה לישראל נעשית במסגרת מהלך שיווקי רחב-היקף, של מעבר מהתמקדות בשוק האסיאתי לפעילות גם בשווקים הבוגרים יותא של אירופה וצפון אמריקה.

חברת S2C עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם חברת Xilinx, המייצרת רכיבים מיתכנתים (FPGA). הקונספט של החברה מבוסס על פיתוח כרטיסי בדיקות המאפשרים לבדוק על-גבי רכיבי FPGA את ההתנהגות הפונקציונלית של של השבב המתוכנן, לפני העברתו לייצור.

החודש החברה הכריזה על כרטיס הבדיקות Quad Virtex-7, המבוסס על ארבעה רכיבי Virtex-7 של Xilinx המקושרים אחד עם השני בערוצים מהירים. הכרטיס מאפשר לדמות את הפעילות של רכיב ASIC המכיל עד 80 מיליון שערים. הכרטיס תומך בעד 48 ערוצי מידע מהירים המאפשרים העברת מידע בקצב של עד 6.6Gbps לתקשורת באמצעות ממשקי תקשורת מהירים כמו PCIe ו-XAUI.

ההכרזה האחרונה נעשתה במסגרת משפחת פתרונות TAI Logic Module, שנועדה לאפשר בדיקות פרוטוטייפינג של רכיבים רכיבים בעלי 20-180 מיליון שערים באמצעות כרטיסים הכוללים 1-9 רכיבי Virtex-7 2000T של Xilinx. להערכת בניזרי, פתרונות מהסוג הזה לא רק מקצרים את זמן הפיתוח של רכיבים חדשים, אלא שבמקרים רבים ניתן להשתמש בהם כתחליף לייצור רכיבים חדשים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: FPGA , חדשות , נציגויות , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה