TI הכריזה על כרטיס לגילוי תנאים להיווצרות קשת חשמלית

31 מרץ, 2013

כרטיס RD-195 מסייע למתכננים להגן על מערכות מתח ישר בהספק גבוה, דוגמת מערכות ניהול מצברים בכלי-רכב ומטוסים, ציוד תעשייתי, ומערכות פוטו- וולטאיות

TI_RD_195
כרטיס RD-195 מאושר לתקן UL1699B

חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) הכריזה על פתרון מיתכנת לגילוי קשת חשמלית במערכות מתח ישר. כרטיס RD-195 מסייע למתכננים להגן על מערכות מתח ישר בהספק גבוה, דוגמת מערכות ניהול מצברים בכלי-רכב ומטוסים, ציוד תעשייתי, ומערכות פוטו- וולטאיות, מפני הנזקים למערכות עקב היווצרות קשת חשמלית.

ניתן לתכנת את RD-195 בהתאם למאפייני המערכת המוגנת, כדי להשיג דיוק בגילו קשת חשמלית, לצד מניעת התראות שווא. הכרטיס מסופק ביחד עם תוכנה להגדרת פרמטרי סף. זמן התגובה האופייני של המערכת מוך מ-100 מילי-שניות. הכרטיס מאושר לתקן UL1699B של מעבדות Underwriters, מוכר על-ידי UL1998 ותואם לדרישות NEC690.11.

חברת TI גם חשפה ערכת הערכה של מערכות מהירות להמרת נתונים (HSDC–SEK). היא כוללת כרטיס לכידת תבנית, כרטיס יצירת תבנית, מקור אות שעון בעל ריצוד (jitter) נמוך, מקור אות נקי ב-10MHz, וספק-כוח מיוצב ומרובה יציאות.

ערכת HSDC–SEK–10 מיועדת לקצר את זמן ההערכה ולהפחית את העלויות ביישומים תובעניים שבהם יש לממירי נתונים מהירים חשיבות קריטית כמו בציוד בדיקות ומדידות, מערכות תקשורת ציוד צבאי ומיכשור רפואי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , Test & Measurments , חדשות , קניין רוחני , שיווק והפצה