חברת Intel מתכננת להוציא כלי סימולציה לפיתוח מערכות משובצות

17 אפריל, 2013

בעקבות ההכרזה על חבילת Intel System Studio עבור מערכות משובצות, אמר מנהל שיווק חטיבת התוכנה באינטל, הרב הינסטורף: "ישראל היא אחד משוקי ה-Embedded הגדולים ביותר שלנו"

חבילת התוכנות למערכות משובצות תומכת בלינוקס של ווינד ריבר ובפרוייקט Yocto

INTEL-EMBEDDEDבסוף חודש פברואר החליטה חברת Intel לחזק את מעמדה בשוק המערכות המשובצות, לנוכח התחרות הגוברת מול חברת ARM, והוציאה לשוק את חבילת הפיתוח הכוללת Intel System Studio. מדובר בסוג של אריזה חדשה למוצרים קיימים, עם כמה תוספות המיועדות לספק למפתחים של מערכות משובצות את כל הכלים לפיתוח מוצרים ומעקב אחר ההתנהגות הפנימית של המערכת בתוך השבבים.

החבילה החדשה כוללת כלי דיבוג, קומפיילרים, כלים לניתוח התוכנה וביצועי התכנון וספריות של פתרונות. החבילה כוללת גם כלים לתמיכה בממשקי בדיקת JTAG, המאפיינים מערכות משובצות. מנהל השיווק הגלובלי של חטיבת התוכנות המשובצות באינטל, הרב הינסטורף, גילה בשיחה עם Techtime שישראל היא אחד מהשווקים הגדולים של אינטל בתחום המערכות המשובצות.

מהו השלב הבא בהתפתחות החבילה?

"אנחנו נתמוך בה לאורך זמן רב. נמשיך להגדיל אותה כדי לתמוך במערך המתרחב של SoC מבוססי אינטל. כל הספריות, כמו הספריות לעיבוד אותות, לעיבוד נתונים ועיבוד מולטימדיה ימשיכו להתעדכן עם הופעת ארכיטקטורות ומעבדים חדשים של אינטל. אנחנו גם מתכננים להוסיף יותר כלי סימולציה".

החבילה מעניקה תמיכה חזקה במיוחד למערכות המבוססות על גירסת הלינוקס של חברת ווינד ריבר (Wind River) הנמצאת בבעלות אינטל. לצידה היא תומכת גם בפרוייקט Yocto, שהוא פרוייקט קוד פתוח לפיתוח כלים ומתודולוגיות עבור מערכות משובצות מבוססות לינוקס, בלא תלות בארכיטקטורת המחשוב.

הינסטורף הציג את חבילת Intel System Studio בפני קבוצה של עורכים טכנולוגיים במהלך ארוע Electronics Global Press Summit המתקיים השבוע בסן-חוזה, קליפורניה. על השאלה מדוע אינטל החליטה רק עכשיו להוציא לשוק פתרון מלא, הוא ענה "בגלל שיש צורך בשוק", והציג מחקר של UBM שלפיו מפתחי מערכות משובצות טוענים שהבעייה הגדולה ביותר שלהם היא הצורך בכלי דיבוג.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: MCU/MPU , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות