דויטשה טלקום השלימה פיילוטים לסטארט-אפים ישראלים

28 מאי, 2014

פרוייקטי הפיילוט של דויטשה טלקום נמשכו כמעט שנה. בעקבות הצלחתם החליטה חברת הטלפון הגרמנית להגביר את הפעילות בשוק הישראלי. חברת Voiceitt תתמודד בתחרות העולמית של תוכנית הסטארט-אפים

חברת Voiceitt תשתתף בתחרות כל חממות hub:raun שתתקיים בסוף יוני בקראקוב

מסיבת הגג של דויטשה טלקום אתמול בתל-אביב
מסיבת הגג של דויטשה טלקום אתמול בתל-אביב

חברת דויטשה טלקום (Deutsche Telekom ) סיימה את הפיילוטים הראשונים לחברות סטארט-אפ ישראליות שניהלה בשנה האחרונה בישראל. הפיילוטים בוצעו במסגרת חממת hub:raun שהיא החלה להפעיל בישראל לפני שנה. במסגרתה היא מאתרת חברות סטארט-אפ עם רעיונות המתאימים למטרות העיסקיות שלה ומתאימות לעשיית עסקים עם השוק האירופי. הארוע צויין במסיבת גג במרכז תל-אביב, שאליה הגיעו עשרות סטארטאפיסטים שזכו לאירוח של בירה ונקניקיות ומפגש עם מנהלים בכירים בחברת דויטשה טלקום.

מנהל התוכנית בדויטשה טלקום, מין-קין מאק
מנהל התוכנית בדויטשה טלקום, מין-קין מאק

במסגרת התמיכה בחברות הסטארט-אפ, דויטשה טלקום מספקת להם הדרכה, ייעוץ ואף מביאה חלק מהן אל לקוחותיה. לדבר מנהל התוכנית בחברת דויטשה טלקום, מין-קין מאק, הפיילוט הישראל הסתיים בהצלחה, ובעקבותיו החברה מתכננת להגביר את פעילותה בישראל.

בשיחה עם Techtime, סיפר מאק שהחברה בדקה בשנה האחרונה כ-200 חברות סטארט-אפ ישראליות. "החממה קרויה hub:raun ופועלת כיום בברלין, בקראקוב (פולין) ובתל-אביב. בסך הכל בדקנו בשנה האחרונה כ-3,000 חברות בכל אירופה".

במהלך הארוע הוכרזה חברת Voiceitt כחברת הסטארט-אפ שזכתה בתחרות המקומית, ותשתתף בתחרות של כל חממות hub:raun שתתקיים בסוף יוני בקראקוב. החברה הזוכה תקבל השקעה בהיקף של 300 אלף אירו מטעם דויטשה טלקום.

חברת Voiceitt פיתחה פלטפורמה המאפשרת לתרגם טון דיברו להוראות קוליות. היא נועדה לסייע לאנשים בעלי ליקיי דיבור להפעיל מערכות ממוחשבות באמצעות הוראות קוליות. על-פי ההערכה, כ-15% מהאנשים בעולם המערבי סובלים מליקויי דיבור המונעים מהם לתת הוראות קוליות למחשב.

מצאתם עוד חברות שאתם מעוניינים לעבוד איתן?

מאק: "מצאנו מספר חברות שהתחלנו לסייע להן. חברת Vodience פיתחה פלטפורמה המעניקה צביון אישי לקהל המשתתף בפרוייקטי מימון המונים. ביצענו איתה פרוייקט פיילוט ברומניה וכעת אנחנו עובדים על פרוייקטים במדינות נוספות במרכז אירופה.

"חברת Ariloutech פיתחה פלטפורמת אבטחה לשוק הרכב. מדובר במערכת שנועדה לספק אבטחה למערכות מערכות ממונעות. קיימות היום מערכות בקרת בלמים, נעילת דלתות ועוד, הכוללות מעבד ומרכיב כלשהוא של תקשורת אלחוטית. כל אלה דורשים הגנה בפני פריצות. החלטנו להביא את החברה להציג את המוצרים שלה בביתן של חברת דויטשה טלקום תערוכת IOT  שתתקיים בברלין".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , טאבלט וסמארטפון , תקשורת