Atrenta לוקחת את הלקוחות לאיצטדיון של ה-49ers

21 ספטמבר, 2014

כנס המשתמשים הגלובלי של חברת Atrenta יתקיים ב-8 באוקטובר במתקני איצטדיון ליווייס החדש שניבנה בסנטה קלרה בהשקעה של 1.2 מיליארד דולר. "החברה צומחת ומחפשת דרכים להפגיש לקוחות"

כנס המשתמשים הגלובלי הראשון של חברת Atrenta יתקיים ב-8 באוקטובר במתקני איצטדיון ליווייס החדש שניבנה בסנטה קלרה בהשקעה של 1.2 מיליארד דולר

ATRENTA EVENT

חברת Atrenta מסנטה קלרה, קליפורניה, תקיים בחודש הבא את כנס המשתמשים הגלובלי הראשון בתולדותיה. הארוע יתקיים ב-8 באוקטובר תחת השם Atrenta World ומיועד להפגיש מהנדסי ומפתחים מכל העולם המשתמשים בכלי ה-EDA של החברה, דוגמת מוצר הדגל SpyGlass ומוצרי GenSys ו-BugScope.

בארוע ישתתפו בכירים מחברות המוות לקוחות גדולים של Atrenta דוגמת קואלקום, TSMC, טקסס אינסטרומנטס, סיסקו ועוד. בין השאר, יהיו דוברים מקבוצת הפוטבול האמריקאית San Francisco 49ers. סגן נשיא לשיווק בחברה, פיוש סאנצ'טי (Piyush Sancheti), אמר שככל שהחברה צומחת, היא מפתחת ערוצים חדשים להידברות עם הלקוחות מקהילת מתכנני השבבים.

סאנצ'טי: "כעת יש הזדמנות להפגיש בין לקוחות כדי שהם ישתפו אחד עם השני את הניסיות שצברו, במיתחם מהמעלה הראשונה, דוגמת איצטדיון ליווייס החדש שניבנה בסנטה קלרה בהשקעה של 1.2 מיליארד דולר, במתקן המפואר United Club Room".

סאנצ'טי: "חדשנות אגרסיבית בישראל"
סאנצ'טי: "חדשנות אגרסיבית בישראל"

מעניין לציין שסאנצ'טי ביקר לראשונה בישראל בחודש יולי האחרון, ולדבריו הופתע מאוד: "בעבר לא התייחסנו לישראל כאל שוק חשוב, אבל כשהתחלנו להכיר את השוק הופתענו לגלות שלאנשים כאן יש השפעה חזקה מאוד על הנהלות החברות הרב-לאומיות. כיום כל מרכזי הפיתוח הבינלאומיים בישראל הם לקוחות שלנו".

חברת Atrenta מספקת פתרונות אימות לתכנון של רכיבים גדולים מאוד (SoC Realization). מוצר הדגל של החברה היא תוכנת SpyGlass המאפשרת לכתוב קוד RTL נקי לפני שהאימות עובד לשלב ה-Silicon Realization. 

משרד Atrenta בישראל מנוהל על-ידי אורי פרקש ([email protected]).

למידע נוסף על הארוע: http://www.atrenta.com/world

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: featured