עמית ברוך מסמסונג ינהל את קבוצת ה-IP באינטל ישראל

31 מאי, 2015

עמית ברוך הגיע לסמסונג מחברת TransChip שנירכשה על-ידיה בשנת 2007. הוא יהיה אחראי על קבוצת ה-IP החדשה בתוך קבוצת Emerging technologies של חברת אינטל ישראל

עמית ברוך הגיע לסמסונג מחברת TransChip שנירכשה על-ידיה בשנת 2007. הוא יהיה אחראי על קבוצת ה-IP החדשה בתוך קבוצת Emerging technologies של אינטל ישראל

INTEL-AMIT-BARUCHמנכ"ל ונשיא מרכז הפיתוח של סמסונג בישראל ב-7 שנים האחרונות, עמית ברוך (46), מונה לסגן נשיא ומנהל כללי בקבוצת טכנולוגיות מתפתחות (Emerging technologies) באינטל ישראל. הקבוצה בראשה יעמוד ברוך שייכת לקבוצת ה-IP המנוהלת על ידי רוני פרידמן.

"קבוצת הטכנולוגיות שאני עומד בראשה תרתום את יכולות המחשוב המקבילי, מנועי זיהוי והבנת התמונה והשפה, על מנת לפתח ולבסס את אבני הבניין של תחום המחשוב הקוגניטיבי (Cognitive Computing), שהוא אחד התחומים הצומחים בעולם", אמר ברוך. "טכנולוגיות אלו מובילות יצירת חידושים שהם קריטיים להצלחת אינטל בעתיד הקרוב והרחוק".

לדבריו, "לצד פעילות העיבוד (CPU) והגרפיקה (GPU) יש צורך גם בחישוביות מסוג אחר, שמטרתה להבין ולחבר אירועים ואינפורמציות שונים, תוך השמת האדם במרכז. המטרה היא לבנות מעבד המחקה את צורת החשיבה והתגובה של מוח האדם לאירועים הסובבים אותנו. איסוף הנתונים מתחיל מסנסורים שונים כמו מצלמה, מיקרופון וכו', עובר דרך מנועי זיהוי שפה אנושית והבנתה, מנועי הבנה ויזואלית ועד לקבלת החלטות תוך שימוש במערכות Neural Nets וכלי Machine Learning".

ברוך מביא איתו ניסיון של כ-20 שנה בתעשיית ההייטק. הוא שימש כנשיא ומנכ"ל מרכז הפיתוח הישראלי של סמסונג משנת 2009 עד למרץ השנה. לפני-כן היה סגן נשיא קבוצת התוכנה והמערכות בחברת TransChip, אשר פיתחה חיישני תמונה מבוססי CMOS ונירכשה על-ידי סמסונג בשנת 2007 תמורת כ-70 מיליון דולר. לפני טרנצ'יפ הוא שימש כמנהל המחקר והפיתוח בחברת Advanced Recognition Technologies שנירכשה על-ידי Nuance בשנת 2002.

קבוצה חדשה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס