Keysight הוסיפה אפליקציות לנתחי UXA X-Series

20 יולי, 2015

האפליקציות החדשות N9063C ו-N9069C, מספקות יכולת מדידת וניתוח רעשים, וגילוי אותות המופיעים בטכניקות אפנון שונות. הן תואמות ברמת הקוד לאפליקציות של PXA, MXA ו-EXA X-Series

האפליקציות החדשות N9063C  ו-N9069C לסדרת נתחי האותות UXA X-Series, מספקות יכולת מדידת וניתוח רעשים, וגילוי אותות המופיעים בטכניקות אפנון שונות. הן תואמות ברמת הקוד לאפליקציות של נתחי האותות PXA, MXA ו-EXA X-Series

KEYSIGHT
נתח האותות UXA X-Series

חברת Keysight Technologies הוסיפה לסדרת נתחי האותות UXA X-Series אופציה חדשה המאפשרת לבצע גילוי מידע (demodulation) מתוך אות אנלוגי מאופנן ומדידות של רמת ירידת איכות האות (noise figure measurement), במתכונת של אפליקציית תוכנה.

האפליקציה מנצלת את מסך המגע הרב-נקודתי (multi-touch) בנתח, כדי לספק ממשק משתמש אינטואיטיבי למהנדסים בתחומי התעופה, הביטחון והתקשורת האלחוטית.

אפליקציית N9063C לגילוי מידע מאופנן מנצלת את ביצועי ה-RF של הנתח וכוללת תיקון רעשי פאזה לגילוי אותות באפנון AM, FM, FM Stero ו-PM. בלחיצת כפתור אחת מחושבית מדדים כמו  AM depth,  FM deviation עיוות הרמוני (THD) ויחס אות-לרעש-לעיוות (SINAD). המידע ניתן להצגה בצורה טבלאית, ספקטרום, צורות גל ועוד.

תמונת מסך של אפליקציית N9063C
תמונת מסך של אפליקציית N9063C

אפליקציית N9069C למדידות איכות האות היא חיונית לצורך כימות והפחתת רמות הרעש במקלטים מתקדמים ובמגברי רעש נמוך. ניתן לבצע את כל המדידות באמצעות לחיצת כפתור ובחירה בפונקציה הדרושה באמצעות מסך המגע. מנהלת השיווק של חטיבת המיקרוגלים ותקשורת בחברת Keysight, ננה אמואה, אמרה שהרחבת היכולות של נתחי UXA באמצעות האפליקציות החדשות, מאפשרת לקצר את זמני הפיתוח של תכנוני מוצרים חדשים נמיועדים לבצע משימות קריטיות.

שתי האפליקציות החדשות תואמות ב-100% ברמת הקוד לאפליקציות המדידה N9063A ו-N9069A המשמשות בנתחי האותות ממשפחות PXA, MXA ו-EXA X-Series. הדבר מאפשר למפתחים גישה אל תוכנות בדיקה קיימות אשר ניתנות לשימוש גם באמצעות מכשירי UXE ותוכנות N9063C או N9069C. משפחת UXE היא מוצר הדגל של חברת Keysight בתחום נתחי האותות.

למידע נוסף: Keysight Technologies New Software

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: featured