פורד תשלב במכוניות את הרשת החברתית הישראלית HearMeOut

6 אוקטובר, 2015

חברת פורד החליטה לנסות לאתר בישראל טכנולוגיות נוספות, ויזמה את תחרות Driveable שתתקיים בתל-אביב ב-11 וב-12 באוקטובר

חברת פורד החליטה לנסות לאתר בישראל טכנולוגיות נוספות, ויזמה את תחרות Driveable שתתקיים בתל-אביב ב-11 וב-12 באוקטובר

חברת פורד (Ford) הודיעה היום כי הרשת החברתית הישראלית HearMeOut, המבוססת על הוראות קוליות, תתמוך בטכנולוגיית SYNC AppLink של חברת פורד, ותאפשר לאנשים להישאר מחוברים לרשת החברתית גם תוך כדי נהיגה. הפלטפורמה מאפשרת לאנשים לפרסם ולהאזין לקטעים קוליים באורך מירבי של 42 שניות דרך מגוון רשתות חברתיות, לרבות פייסבוק, טוויטר והפלטפורמה של HearMeOut  עצמה.

טכנולוגיית AppLink של פורד היא טכנולוגיית תוכנה עבור מערכת החיבור התוך-רכבית SYNC, של פורד, המשולבת בכ-5 מיליון כלי-רכב. המערכת מאפשרת לנהגים לבצע שיחות טלפון, לשלוט במוזיקה ולבצע פעולות אחרות ללא מגע, באמצעות פקודות קוליות בלבד. השילוב של HearMeOut במערכת SYNC AppLink יאפשר לנהגים להקליט מחשבות ולשמוע את הפיד החברתי שלהם בלי לגעת או להביט בטלפון הסלולרי.

מדובר באפליקציה הישראלית הראשונה המיועדת ל-AppLink. ״עבדנו קשה יחד עם הצוות של פורד על מנת להפוך את המוצר שלנו לידידותי לנהגים, אמר מורן צ’מסי, מייסד ומנכ״ל HearMeOut. חברת פורד החליטה לנסות לאתר בישראל טכנולוגיות נוספות, ויזמה את תחרות Driveable שתתקיים בתל-אביב ב-11 וב-12 באוקטובר. מדובר באתגר שיימשך 24 שעות ברציפות, ויאפשר  לצוותי פיתוח אפליקציות או מפתחים עצמאיים לעבוד עם צוותי מהנדסים ואנשי עסקים מובילים של פורד, כדי להפוך את הרעיונות שלהם למציאות בין לילה.

החברה תחלק בסיומו פרסים בשווי כולל של 320,000 שקלים, כולל מכונית פורד פיאסטה 2015 חדשה, כרטיסים ל-Web Summit 2015 ועוד.

ניתן להירשם לאתגר עד מחר, ה-7 באוקטובר, בכתובת: https://www.getinthecartlv.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון , טכנולוגיות מידע