רן סנדרוביץ' ינהל את מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל

14 אוקטובר, 2015

סנדרוביץ' הצטרף לאינטל בשנת 2010 בעקבות עיסקת טקסס אינסטרומנטס. הוא מחליף את גדי זינגר אחרי ארבע שנים בתפקיד. מקסין פסברג: "מרכזי הפיתוח בישראל מחוייבים לפרוץ גבולות טכנולוגיים עבור אינטל"

סנדרוביץ' הצטרף לאינטל בשנת 2010 בעקבות עיסקת טקסס אינסטרומנטס. הוא מחליף את גדי זינגר אחרי ארבע שנים בתפקיד. מקסין פסברג: "מרכזי הפיתוח בישראל מחוייבים לפרוץ גבולות טכנולוגיים עבור אינטל"

רן סנדרוביץ'. ינהל 5,000 עובדי פיתוח
רן סנדרוביץ'. ינהל 5,000 עובדי פיתוח

חילופים בהנהלת אינטל ישראל (Intel): רן סנדרוביץ' מונה למנהל מרכזי הפיתוח של חברת אינטל ישראל, במקומו של גדי זינגר שמילא את התפקיד הזה בארבע השנים האחרונות. זינגר ימשיך בתפקידו כסגן נשיא אינטל העולמית בקבוצת הארכיטקטורה.

לאינטל ישראל ארבעה מרכזי פיתוח עיקריים: הגדול והעיקרי פועל בחיפה ולצידו פועלים עוד שלושה מרכזי פיתוח: ביקום, בירושלים ובפתח-תקווה. קבוצות הפיתוח של אינטל מעסיקות כ-5,000 עובדים בישראל ועוסקות בפיתוח הדור הבא של מעבדי החברה, ופיתוח טכנולוגיות חדשות בתחומי הקישוריות, מחשוב תפיסתי, אינטרנט של הדברים, ביג דטה, תוכנה, אפליקציות, מחשוב ענן ועוד.

סנדרוביץ' הצטרף לאינטל בשנת 2010, כאשר אינטל רכשה את היחידה העסקית של חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) שפיתחה טכנולוגיות תקשורת רחבת פס על-גבי תשתיות כבלים. זמן קצר לאחר מכן הוא מונה לסגן נשיא באינטל העולמית ולמנהל הכללי של החטיבה האחראית על פיתוח נתבים ביתיים, פס רחב והממירים הדיגיטליים של אינטל. לאחרונה עבר סנדרוביץ להוביל את היחידה העסקית העוסקת בפיתוח נקודת גישה אלחוטית.

סנדרוביץ' הוא בוגר יחידה 8200, ומחזיק בתואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון, תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב וכן Executive MBA בתוכנית קלוג-רקנאטי במרכז הבינתחומי בהרצליה. לדבריו, “מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל הם עמוד תווך של חדשנות עבור אינטל העולמית, עם מורשת מפוארת של מוצרים ששינו את עולם המיחשוב החכם והמקושר פעם אחר פעם. למרכזי הפיתוח שלנו יש יכולות טכנולוגיות ועסקיות מדהימות לאורך ולרוחב עולם המחשוב והתקשורת, ואנו מחוייבים לפרוץ דרכים עבור הלקוחות, אינטל העולמית, והתעשייה בישראל. לשם כך עלינו  להיות טובים מתמיד, קרובים ללקוחות, ולמצוא שילובים מרתקים בין הקבוצות שלנו והתעשיה מסביבנו".

מנכ"לית אינטל ישראל, מקסין פסברג, בירכה את סנדרוביץ ואמרה שאינטל בכלל, ומרכזי הפיתוח של החברה בפרט, עובדים בשנים האחרונות שינויים גדולים, כדי לפתח מוצרים חכמים יותר ועולם מחובר יותר. "מרכזי הפיתוח בישראל מחוייבים להמשיך ולפרוץ גבולות טכנולוגיים עבור אינטל, ולהוביל את התעשיה המקומית בהישגים ובחדשנות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: featured