mobeego מאשדוד המציאה מטען חד-פעמי לטלפונים ניידים

9 נובמבר, 2015

יחידת האנרגייה mobeego תימכר תמורת 2.5 דולר ותספק לטלפון 1-4 שעות פעילות נוספות. החברה החלה בהקמת רשת הפצה בארה"ב, ישראל, גרמניה, צרפת ודרום אפריקה

יחידת האנרגייה mobeego תימכר תמורת 2.5 דולר ותספק לטלפון 1-4 שעות פעילות נוספות. החברה מקימה רשת הפצה בארה"ב, ישראל, גרמניה, צרפת ודרום אפריקה

MOBEEGO

חברת הסטארט אפ הישראלית mobeego השיקה בארץ ובעולם את המטען החד-פעמי mobeego, המאפשר לטעון את סוללת הסמארטפון למשך עד 4 שעות במחיר של כ-2.5 דולר ליחידת טעינה. מדובר ברעיון חדש של מטען חד-פעמי, המתואר על-ידי החברה כ"משקה אנרגיה לטלפון הנייד". יחידת הטעינה אף מעוצבת בצורה של פחית משקה אנרגיה. המטען מספק פתרון זול ומיידי לשימוש רציף וחסר דאגות במכשירי סמארטפון, ללא כל צורך במטען רגיל, בטעינה מוקדמת של היחידה, בכבלים או בשקע חשמל זמין.

MOBEEGO-BATTERYהמטען מתאים לשימוש במכשירי אנדרואיד, iOS של אפל וברוב מכשירי הטלפונים הניידים הישנים. חברת mobeego פיתחה אותו במשך יותר משנה, מתכננת להקים מערכי הפצה מבוססי זכיינים בישראל ובכל רחבי העולם, בדגש על מדינות מפותחות. החברה מסרה שהיא נמצאת במגעים מתקדמים עם זכיינים פוטנציאליים בארה"ב, ישראל, גרמניה, צרפת ודרום אפריקה. על-פי התחזית שלה היא תמכור כמה מיליוני יחידות כבר בשנת 2016.

המטען כולל מתאם זעיר המתאים לטלפונים מבוססי אנדרואיד ואפל, המתחבר לשקע הטעינה של הטלפון (נמכר תמורת 5 דולר ומיועד לשימוש רב-פעמי). המרכיב השני הוא יחידת טעינה המורכבת על-גבי המתאם ונצמדת לחלק התחתון של הטלפון, ומחירה צפוי להיות כ-2.5 דולר. יחידת הטעינה מאפשרת להמשיך להשתמש במכשיר הנייד בזמן שהסוללה נטענת.

יחידת האנרגיה מספקת 1-4 שעות שימוש במכשיר, בהתאם לסוג השימוש בסוללה. היא ניתנת לשימוש במשך 10 שנים, במידה והצרכן קונה את היחידה לצורך שימוש עתידי או גיבוי. למעשה, מדובר במעין סוללה אוניברסלית המתאימה לשימוש ברוב הטלפונים הקיימים בשוק.

המטען מורכב על סמארטפון
המטען מורכב על סמארטפון

חברת mobeego הוקמה בשנת 2014 על ידי צוות של יזמים ישראלים. החברה ממוקמת באזור אשדוד ועושה שימוש במרכז ייצור בסין. כעת החברה גם משיקה גרסה נוספת של המטען, המאפשרת לטעון מצלמות אקסטרים דוגמת GoPro Hero, Xiaomi Yi ועוד. החברה מתכננת לשווק את המטען בחנויות לציוד ספורט אקסטרים ובאתרי סקי. בכדי לשמור על איכות הסביבה, יהיו מתקני איסוף בנקודות המכירה של mobeego, אשר יאספו את המטענים שהתרוקנו מאנרגיה, מתוך כוונה להחזיר פיקדון לאותם משתמשים שימחזרו את הסוללה.

העיצוב של mobeego מבוסס על פחית משקה אנרגיה. רוב מוצרי mobeego יימכרו במארזי יחידה בודדת, במארזים כפולים (double shot) ובמארזי שישייה, ללקוחות המעוניינים להצטייד באנרגיה סלולרית לטווח ארוך יותר (למשל כאשר יוצאים לטיול של מספר ימים בטבע).

מטען mobeego תואם לתקני CE ו-FCC. הסוללה שלו תואמת לתקן UL. המתאמים שוקלים 4 גרם וגודלם 2.2 ס"מ על 2.6 ס"מ. יחידות הטעינה ("פחיות האנרגיה") שוקלות 24 גרם וגודלן 2.2 ס"מ על 4 ס"מ. מתח המוצא הוא 5 וולט וזרם המוצא 650 מילי-אמפר (mA).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנרגיה וסביבה , חדשות , טאבלט וסמארטפון , תעשייה ישראלית