GreenSoft מעלה לרשת כלי חופשי לצפייה ב-IPC-1752A

14 דצמבר, 2015

חברת GreenSoft החליטה לספק לתעשייה כלי חופשי לצפייה וובית בקבצי IPC-1752A, המבטיחים ליצרני ציוד אלקטרוני עמידה בתקנים סביבתיים

חברת GreenSoft החליטה לספק לתעשייה כלי חופשי לצפייה וובית בקבצי IPC-1752A, המבטיחים ליצרני ציוד אלקטרוני עמידה בתקנים סביבתיים

IPC1752A Viewer

חברת GreenSoft Technology מקליפורניה, המספקת שירותי מידע לעמידות בתקנים סביבתיים, השיקה תוכנת הצפייה (Viewer), המאפשרת המרה מיידית של נתוני עמידה בתקן IPC-1752A מפורמט אקסל לפורמט HTML ידידותי למשתמש. החברה החליטה להציע את הכלי בחינם, כתרומה שנועדה לסייע לתעשייה לעמוד בתקנים סביבתיים.

תקן IPC-1752A הוא הפורמט שבאמצעותו יצרני ציוד אלקטרוני מחליפים מידע על עמידה בדרישות רגולטוריות ומדווחים ע החומרים שבהם הם משתמשים, אלא שפורמט האקסל שלו מיועד להעברת מידע בין מכונות ואינו מאפשר לבני-אדם לקרוא את המידע.

עד עכשיו, תוכנת הצפייה ב-IPC-1752A, היתה מודול בלתי נפרד מתוכנת GreenData Manager של GreenSoft, ונחשב לכלי עבודה פופולרי מאוד, ולכן החברה החליטה להפיץ בחינם את הגירסה הוובית שלו. השימוש בה הוא חופשי ואינו דורש התקנת תוכנה במחשב: המשתמשים מעלים את קובץ ה-XML לפורטל של GreenSoft ושם הוא ניתן לקריאה מיידית וניתן להורדה כקובץ קריא למחשב.

תקן IPC-1752A מספק פורמט סטנדרטי לתקשורת על החומרים המצויים במוצרים האלקטרוניים לכל אורך שרשרת האספקה. "הוא מאפשר לחברות לעמוד בדרישות הגוברות לגילוי נאות", אמר סגן נשיא IPC לתקנים וטכנולוגיה. "הזמינות של כלי צפייה מצד שלישי לסקירה ויזואלית של הקבצים מחזקת את התקן ואת המשתמשים בו".

נשיא חברת GreenSoft לארי ין, אמר שמתן גישה חופשית לתוכנת הצפייה מפשטת את תהליך העמידה בדרישות, "שזו משימתה העיקרית של GreenSoft". חברת GreenSoft מספקת כלי ניהול עמידה בדרישות סביבתיות בתעשיית האלקטרוניקה ופועלת בארצות הברית, בסין, באירופה, בטאיוואן, יפן וישראל.

למידע נוסף הקליקו IPC Viewer

למידע על התקן הקליקו: IPC-1752

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , ייצור וקבלנות משנה