אוטודסק משנה את המודל העסקי – עוברת למודל של מנויים

4 ינואר, 2016

החל מחודש פברואר 2016 היא מתחילה לבצע מעבר הדרגתי לתמחור על-פי שימוש בתכונות התכנון וההנדסה שלה

החל מחודש פברואר 2016 היא מתחילה לבצע מעבר הדרגתי לתמחור על-פי שימוש בתכונות התכנון וההנדסה שלה

AUTODESK

חברת התוכנה אוטודסק (Autodesk),המספקת פתרונות תוכנה לעיצוב תלת-מימד, תכנון והנדסה, הודיעה שהחל מה-1.2.2016 היא תפסיק בהדרגה למכור רישיונות שימוש קבועים לרוב המוצרים שלה, ותעבור למודל מנויים המבוסס על תשלום לפי שימוש תקופתי (Pay As You Go). המהלך כולל גם את תוכנת AutoCAD הפופולרית.

המהלך יבוצע בשני שלבים : מתחילת פברואר השנה ניתן יהיה לרכוש מנויים תקופתיים בלבד למרבית המוצרים הבודדים של החברה, דוגמת AutoCAD ו-AutoCAD LT. השלב השני יתבצע בתחילת חודש אוגוסט, תאריך שלאחריו יהיה ניתן לרכוש מנויים תקופתיים בלבד לכל מוצרי וחבילות Autodesk הקיימות, כגון: Building Design Suite/Product.

לקוחות החברה יוכלו להשתמש ברישיונות הקבועים הקיימים וכן להמשיך ולחדש מנויי תחזוקה לרישיון הקבוע הקיים. אילן ישראל, מנהל פעילות אוטודסק בחברת תים המייצגת אותה בישראל, אמר שמודל התמחור החדש ירחיב את הנגישות של הפתרונות למגוון הלקוחות, ממעצב ומתכנן יחיד ועד לחברות, גופי תעשייה ומשרדי אדריכלות ועיצוב גדולים. "המודל משפר את ההחזר על ההשקעה בזכות השימוש לפי צורך ומספר המשתמשים בפועל, מבלי להיכנס להשקעות גדולות כבר בתחילת הפרוייקט".

לדבריו, אופן הקנייה והגישה של ארגונים ויחידים לפתרונות תוכנה משתנה במהירות. "אנחנו בטוחים שמודל התמחור החדש יבטיח קצב אימוץ גבוה יותר של הכלים והפתרונות אוטודסק". חברת תים מקבוצת מלם תים מספקת שירותי IT ואינטגרציה לארגונים מכל מגזרי המשק: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשייה ומסחר, פיננסים, הייטק, טלקום ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , שיווק והפצה