אינטל ישראל מגייסת 25 מומחי Machine Learning

25 ינואר, 2016

אינטל מרחיבה את קבוצת Advanced Analytics המפתחת פתרונות תוכנה בתחומי בריאות, שיווק ומכירות ותהליכי ייצור ופיתוח

אינטל מרחיבה את קבוצת Advanced Analytics המפתחת פתרונות תוכנה בתחומי בריאות, שיווק ומכירות ותהליכי ייצור ופיתוח

חברת אינטל ישראל הודיעה היום שהיא מרחיבה את קבוצת Advanced Analytics ומגייסת עבורה 25 מהנדסים וחוקרים בתחומי Machine Learning ו-Data Science. הקבוצה מפתחת מוצרי תוכנה בתחומי הבריאות, שיווק ומכירות ותהליכי ייצור ופיתוח.

"אינטל ידועה בישראל כחברת חומרה ובשנים האחרונות גם כחברה תוכנה מתקדמת, אולם לא רבים מודעים לכך שאינטל מחזיקה את קבוצת ה-Machine Learning הגדולה ביותר במדינה, המעסיקה כ-100 עובדים", אמר ד"ר אמיתי ערמון, מדען ראשי תחום למידת מכונה באינטל. "אנחנו מספקים פתרונות לקבוצות אינטל ברחבי העולם, המשפיעים על העבודה היומיומית וגם על התכנון ארוך הטווח של החברה".

אינטל מחפשת עובדים בעלי תואר שני או שלישי במדעי המחשב, הנדסת חשמל או מערכות מידע; עם לפחות שלוש שנות ניסיון, מעשי או אקדמי, בפיתוח אלגוריתמים של למידת מכונה. ערמון: "Machine Learning הוא תחום הפורץ אל תחום האינטליגנציה המלאכותית. המחשב מצליח ללמוד מתוך דוגמאות וניסויים, כללים חדשים שהוא לא ידע קודם לכן.

"זה יכול, למשל, לסייע למכונות במפעל 'להבין' מה עדיף לעשות עם כל מעבד לפי מידע שנצבר עליו בתהליך הייצור עד כה, לאפשר לרכיבים שאנחנו מייצרים להתאים את עצמם לשימוש שנעשה בהם וגם לייצר אוטומטית תובנות אסטרטגיות עבור גופים עסקיים בחברה, המשלבות מידע שהתוכנות שלנו לומדות מהאינטרנט".

לדברי מנהל קבוצת Advanced Analytics, איתי יוגב, הקבוצה פעילה כיום ב-47 פרויקטים שונים. "אנחנו מתפקדים כמעין יחידת סטארט-אפ פנימית, שפעילותה ואופייה שונים משאר קבוצות הפיתוח של אינטל בישראל"

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע