מאורו דיאמנט הקים את חברת IPro

1 פברואר, 2016

דיאמנט שימש במשך שנתיים כמנהל מכירות ARM בישראל ובמשך 12 שנים כמנהל מכירות MIPS בישראל. החברה החדשה תביא לארץ פתרונות קניין רוחני בתחום תכנון השבבים

דיאמנט שימש במשך שנתיים כמנהל מכירות ARM בישראל ובמשך 12 שנים כמנהל מכירות MIPS בישראל. החברה תביא לארץ פתרונות קניין רוחני לתכנון השבבים

IPRO-MAURO

היום החלה לפעול חברת הקניין הרוחני החדשה IPro, אשר מייצגת יצרניות של קניין רוחני (IP) עבור תעשיית הסמיקונדקטורס. שתי הנציגויות הראשונות של החברה הן NetSpeed Systems ו-Performance-IP. מאורו דיאמנט הוא בעל ותק בתעשיית ה-IP. הוא החל את דרכו כמנהלת מתודולוגיות IP בחברת LSI, ולפני 14 שנים הצטרף לחברת MIPS וניהל במשך 12 שנים את המכירות של MIPS בישראל.

לפני שנתיים הוא הצטרף לחברת ARM בעקבות מכירות MIPS ל-Imagination, ושימש עד לפני כחצי שנה כמנהל המכירות של חברת ARM בישראל. בשיחה עם Techtime הוא סיפר שהחזון שלו הוא להביא לארץ חברות IP שהמוצרים שלהן משלימים אחד את השני, כדי לספק לתעשייה המקומית מעטפת של פתרונות יעילים.

חברת NetSpeed מסן חוזה, קליפורניה, מייצרת פתרון NoC – Network on Chip המייעל את התקשורת בין הבלוקים השונים בתוך השבב. המערכת מקשרת בין הבלוקים השונים, לומדת את הצרכים של כל בלוק, כמו זמני השהייה, קיבולת תקשורת וכדומה, ומייצרת את תבנית התקשורת האופטמלית. ה-IP ניתן במתכונת של HDL, אולם החברה מספקת גם סקריפטים מוכנים המותאמים לשימוש בתוכנות ה-EDA של קיידנס וסינופסיס.

חברת Performance-IP מבוסטון, מתמקדת בייעול התקשורת בין הבלוקים בתוך השבב לבין מודולי הזיכרון שבשבב. גם כאן הפתרון לומד את מאפייני התקשורת של השבב ומייעל אותה באמצעות גישה ישירה חכמה לזיכרון (DMA). בין השאר, החברה מספקת זיכרון Cache Memory מוכן אשר בזכות האופטימיזציה שלה מצליח לספק ביצועים של 128KB באמצעות זיכרון של 64KB.

הוא סיפר שהחברות החדשות רצו לפעול בישראל. "הם מבינים שישראל היא צומת חשובה בתעשיית השבבים, וכולם רוצים להצליח בישראל כחלק מהאסטרטגיה שלהם".

למידע נוסף: IPro

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , קניין רוחני , שיווק והפצה